וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הייתי בשוק כשביבי נבחר"

עינב שיף

25.2.2009 / 19:17

סנדרה ברנהרד הגיעה לישראל ודיברה על פוליטיקה, תוכניות לעתיד וגם על החברות האבודה עם מדונה

מערכת וואלה!

הקומיקאית, הזמרת והשחקנית סנדרה ברנהרד (53) הגיעה לישראל, לקראת הופעתה בפסטיבל אישה שהחל הערב בחולון. זהו ביקורה הראשון של ברנהרד בישראל לאחר עשר שנים, אז הופיעה פעמיים באולם האנגר 11 בתל אביב. לברנהרד משפחה בישראל והיא אף התנדבה בקיבוץ כפר מנחם בעבר, והביעה רצון לבקר במקום במהלך ביקורה בישראל.

במסיבת עיתונאים שנערכה לכבודה במלון "דן" בתל אביב, סיפרה ברנהרד כי היא "מאד מודאגת מהמצב של ישראל ולמקום אליו היא הולכת. הגיע הזמן שאנשים יפסיקו לרצות הכל, כי זו לא דרך לחיות". בהתייחסה לישראל שאחרי המלחמה בעזה, אמרה ברנרד כי "אני רחוקה מלהיות ימין קיצוני, אבל אני מאמינה שגם אנשים בישראל רוצים בשלום ואם אינם רוצים, אינני יודעת מה הם כן רוצים. לרצות בהרס הפלסטינים הוא לא שונה מלרצות בהרס כל היהודים".

"הייתי בשוק כשביבי נתניהו נבחר אחרי הקדנציה הקודמת", הוסיפה ברנהרד. "חשבתי שציפי לבני תיבחר, אבל ישנם יותר מדי שברים בשיטה הפוליטית שלכם, היא פשוט לא עובדת". לאחר מכן סיפרה ברנהרד כי הצביעה לאובמה וחגגה את ניצחונו בבחירות. "זו הייתה אנחת רווחה עצומה אחרי שמונה שנים איומות", אמרה ברנהרד. "אובמה, דרך חייו ודרך משפחתו מייצג מעורבות גדולה יותר בחיי היום יום ובחיי הקהילה. אני חושבת שהוא ייתן כסף למימון אמנויות, כי אמנים הם דבר חיוני למרקם החיים".

מדונה לא חברה

בנוגע לתוכניותיה העתידיות, גילתה ברנהרד כי היא עובדת על 3-4 פרויקטים טלוויזיונים אותם היא מתכוונת להגיש לרשתות השידור בקרוב. ביניהן, אפשר למצוא סדרה אותה כתבה עם ריפ תורן הוותיק ("המופע של לארי סאנדרס") וביתו. בנוסף, קיוותה ברנהרד לשחק בסרט. "צפיתי באוסקר לפני כמה ימים", היא אמרה, "יהיה כיף לזכות באחד כזה פעם אחת".

לסיום מסיבת העיתונאים, אישרה ברנהרד כי חברותה עם מדונה, שהייתה הדוקה בסוף שנות ה-80, עדיין לא חזרה לאיתנה. "אני רואה את מדונה מדי פעם, אבל היא הגיעה לשיאים חדשים של שיגעון" ,אמרה ברנהרד. "היא לא בדיוק מצטיינת בשמירה על קשרים, היא עסוקה יותר מדי בלהמציא את עצמה מחדש".

ברנרד תופיע בתיאטרון חולון ביום שישי הקרוב (27.2) בשעה 22:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully