וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

102FM מבטלים את הפלייליסט

עינב שיף

23.4.2009 / 15:41

במכתב שהוציא מנהל התוכניות לירון תאני נאמר כי תבוטל שיטת בחירת השירים בתחנה. "היכולת של אנשים לקבל דברים חדשים היא הרבה יותר גבוהה מהקרדיט הנמוך שנותנים להם"

רדיו תל אביב מבטל את שיטת הפלייליסט. במכתב שהוציא מנהל התוכניות בתחנה, לירון תאני והגיע לידי וואלה! תרבות נאמר כי "לאחר תהליך בדיקה שלקח מספר חודשים, ובו התקיימו דיונים לעומק, החלטנו לבטל את שיטת הפלייליסט ברדיו תל אביב". למרות זאת, יימשך נוהג בחירת שיר ישראלי אשר יושמע חמש פעמים ביום, כמו גם רצועות המוזיקה של סוף השבוע.

תאני מציין במכתבו כי "שיטת הפלייליסט הייתה נכונה לרדיו תל אביב כאשר התחנה הוגדרה כתחנת מוזיקה אך היא לא מוגדרת ככזאת יותר... את המוזיקה שאנחנו מנגנים בתוכניות התוכן אנחנו מעדיפים להרחיב, כלומר לא לנגן את אותם השירים בתדירות גבוהה (פלייליסט) אלא יותר שירים של יותר אומנים בתדירות נמוכה יותר". עם זאת, תאני מציין כי רוב שעות היום ברדיו, כלומר בין השעות עשר בבוקר לשעה שמונה בערב מוקדשות לתוכניות תוכן ולא לתוכניות בעלות רצף מוזיקלי.

"שלושה חודשים התחבטנו על זה", מספר תאני לוואלה! תרבות. "כל שבוע היה לנו דיון על זה, גם יואב קוטנר היה מעורב וגם אוהד רז. באמת התלבטנו, יכול להיות שזה יישמע כמו צניעות מזויפת, אבל תחנת רדיו איזורית ככל שתהיה אנחנו לא משדרים לכולם. בנוסף, ברגע שכולם מיישרים עם גלגלצ, איזו אג'נדה מקורית אתה מביא? הביטול פשוט מאפשר לנו לנגן יותר מוזיקה.

איך תתמודדו עם כמויות החומר?

"אין, ואני נשבע לך, אין סינגל אחד שמגיע לרדיו תל אביב שלא האזנו לו, כולל סינגלים שמגיעים עם עטיפה שעשויה מנייר ודף A4 שכתב האמן. אנחנו שומעים את כל השירים, גם אני, קוטנר, גם אוהד רז. אנחנו נמשיך להאזין לכל השירים וננגן אותם. את השירים שאנחנו אוהבים, במקום בפלייליסט, ננגן אותם יותר שירים. אולי אנחנו חיים בלה לה לנד, אבל אני באמת חושב שאנשים אוהבים מוזיקה ישראלית והיכולת שלהם לקבל דברים חדשים היא הרבה יותר גבוהה מהקרדיט הנמוך שנותנים לו. מקווה שלא נתבדה".

אתה לא מפחד מאובדן רייטינג?

"בצורה הכי פשוטה, אם אני צריך לשלם על זה מחיר, עדיף לנסות ולהיכשל מאשר לעולם לא לנסות. לא ניגרר למחוזות האיזוטריה, אבל בשיטה של הפלייליסט אתה שולל מהמאזינים שלך את הזכות לשמוע מספיק דברים"

תאני נכנס לתפקיד מנהל התוכניות בתחנה בספטמבר 2007. מאז התחזקה מגמת התוכניות בהגשה ועריכה אישית, עם עורכים מוזיקליים בעלי שם כיואב קוטנר שהגיע לתחנה מגלי צה"ל, שרון מולדאבי שהיה בעבר מהבולטים שבעורכים המוזיקליים של גלי צה"ל ומבקר המוזיקה של 7 לילות, ליאון פלדמן מתחנת "קול הקמפוס" ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully