וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 24 מתחיל לשלם

עינב שיף

10.6.2009 / 17:30

הסכם תמלוגים חדש נחתם בין ערוץ המוזיקה לארגון תל"י, ארגון התמלוגים של במאי ותסריטאי ישראל. המו"מ עם אקו"ם וארגונים נוספים נמשך

ערוץ 24 וארגון תל"י (חברת התמלוגים של במאי ותסריטאי ישראל) הגיעו להסכם המסדיר את תשלומי התמלוגים בערוץ. שני הצדדים ניהלו משא ומתן ממושך, שכלל מצד ערוץ 24 את מנכ"ל הערוץ צביקה ליבליך ועורכת הדין ניבה כובשי ומטעם תל"י את המנכ"לית יהלומה לוי ועורך הדין אהרן נחומי.

"ערוץ 24 הוא בית לכל היוצרים והאמנים בישראל ובמיוחד לאלה העוסקים במוסיקה ישראלית", מסר ליבליך. "דווקא בתקופה של משבר כלכלי חשוב לנו להגיע להבנות עם כל הארגונים על מנת לשמור ולקדם את זכויות היוצרים והאמנים בישראל. אני מקווה כי יתר הארגונים יחתמו בקרוב על הסכם עם ערוץ 24"

לוי מסרה מצידה כי "אני שמחה שההנהלה החדשה של ערוץ 24 נקטה גישה חיובית שאיפשרה הסדרת חוזה רישיון עם תלי בכל הנוגע לתשלום תמלוגים לבמאים ולתסריטאים. בכך הצטרף ערוץ 24 ליתר גופי השידור המסחרי בישראל אשר התקשרו בחוזי רישיון עם תלי".

נושא התמלוגים היה לאחד הנושאים הבעייתיים ביותר מאז השקתו המחודשת של ערוץ 24. בין השאר, עלו טענות קשות מצד אקו"ם על הנעשה בערוץ וכן מאיגוד הנגנים הישראלי על האופן בו מתקשר הערוץ עם מוזיקאים המופיעים בערוץ. מערוץ 24 נמסר כי בימים אלו נמצא הערוץ במשא ומתן על כל שאר ארגוני היוצרים, ביניהם אקו"ם, הפדרציה לקלטות ותקליטים, אשכולות, עיל"ם, "עם חלקן בשלב מתקדם ביותר". בנוסף, אישר יושב ראש איגוד הנגנים, דני גוטפריד, כי גם עמם הגיע הערוץ להסכם חדש וכי הוא אמור להיחתם בימים הקרובים. יוריק בן דוד, מנכ"ל אקו"ם מסר בתגובה כי ""אכן מתקיים משא ומתן עם ערוץ המוזיקה החדש. זהו צעד מאוד חשוב עבורנו ועבור היוצרים. לכשייחתם הסכם נמסור פרטים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully