וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצע - קבלו כרטיסים למופע של ?Why

8.7.2009 / 16:19

הרכב האלטרנטיב הכה מוערך יופיע בישראל ב- 15 ביולי ואם אתם רוצים להיות שם - ענו על החידון ותוכלו לזכות באחד מעשרת הכרטיסים הזוגיים שאנחנו מציעים לכם. לא עניתם מספיק מהר? יש גם חולצות ודיסקים

?Why הרכב ההיפ-פולק הבכיר מארצות הברית מגיע להופעה אחת בישראל ב- 15 ביולי, במועדון הבארבי בתל אביב. לציון המאורע, וואלה! תרבות ונרנג'ה הפקות מעניקים לכם 10 כרטיסים זוגיים למופע, כשכל מה שאתם צריכים לעשות הוא לענות נכונה על השאלות שבאייטם. העונים המהירים ביותר יזכו בכרטיסים למופע. לעונים נכונה אך לא מספיק במהרה, אנחנו מציעים 5 חולצות ו- 5 עותקים מאלבומה האחרון של הלהקה, "Alopecia".

כדי להשתתף במבצע, מלבד מענה נכון על התשובות, עליכם למלא את הטופס שבתחתית האייטם, עם פרטים מלאים (שם, כתובת, כתובת מייל ומספר טלפון). מילוי הפרטים הינו תנאי להשתתפות במבצע.

לאלו שאינם זוכים, כדאי לדעת כי כרטיס למופע עולה 160 שקלים. מכירת הכרטיסים נמצאת בעיצומה במועדון הבארבי בתל אביב. המופע עצמו יחל בשעה 22:00 עם חימום של DYSFUNCTIONAL HEREOS. על הפקת המופע אחראית חברת נרנג'ה הפקות, אשר הביאה לישראל את קורט ווגנר, M83 ותפיק את הופעתה של קלקסיקו באוגוסט.

השאלות

1. לאיזה שיר של הקיור ביצעו ?Why קאבר?

2. מה שם הלייבל בו מוציאים ?Why את אלבומיהם?

3. כיצד יקראו לאלבום הבא של ?Why ?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully