וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגות ישראליות ב-MTV? בשנה הבאה שיבואו אלינו

אלעד סונגו, ברלין

6.11.2009 / 18:13

בר רפאלי ונינט טייב שיחקו אותה על השטיח האדום של ה-EMA. אלעד סונגו היה שם איתן וגם עם ביונסה וג'יי זי

עושה רושם שבזמן שכל העולם מתעסק בנפילת החומה בברלין לפני עשרים שנה, כאן, בברלין די אדישים לזה. אחרי הכל כבר במשך שבוע שלם העיר הזאת חוגגת בהופעות חיות של נציגים מצמרת הפופ העולמי האיכותי (רויקסופ, לילי אלן, פו פייטרס, דד ות'ר, ליידי סוברין ועוד). החגיגה הגיעה אמש לשיאה בקיום טקס פרסי המוזיקה של MTV אירופה בהיכל המפלצתי שאכלס כעשרת אלפים אנשים בתקתוק כמו שרק הגרמנים יודעים.

את הטקס עצמו כיסו מעל ל-20 ערוצי אם טי וי מאירופה, אסיה, ארצות ערב ואמריקה. מרפסות האצטדיון היו גדושות בצוותי היפסטרים דוברי שפות שונות שפרצו לשידור המקומי שלהם אחת לכמה זמן. סגן נשיא הרשת בביקור אחרון בישראל הודיע שהרשת אמורה במהלך השנה הקרובה להשיק ערוץ חדש בישראל ומנחה ישראלי שוגר כבר השנה לסיקור הטקס - מיכאל כהן, חצי הצמד כהן @ מושון.

מפגן מרשים של כוכבים צעד על השטיח האדום, ראשונים עלו נציגי המדינות השונות באירופה, אמנים ולהקות מובילים בסצנות המוזיקה המקומיות שלהם, אך אנונימיים זה לזה. בין אלה, נציגת ישראל, שנבחרה על ידי הגולשים באתר הבינלאומי של הרשת, נינט טייב. נינט, שלא העפילה לגמר בקטגורית האקט הטוב ביותר באירופה, זכתה להתעניינות בכלי התקשורת הזרים והעניקה ראיונות לערוצים השונים שיקדמו את הקליפ שלה בשפה האנגלית.

נציגות ישראלית נוספת - מטר תשעים ומשהו של אסתטיקה, בשם בר רפאלי - זכתה לטיפול של טאלנט מין השורה וקיבלה חדר פרטי, עוזר אישי והזכות לעלות על השטיח האדום אחרי ביונסה ולהגיש את הפרס הראשון. אני לא זוכר מי זכה ובאיזו קטגוריה כי התרכזתי בבר רפאלי, אבל מה שאני כן זוכר זה שהיא הגישה את הפרס עם פיט וונז, סולן פול אאוט בוי, (שגם הגיש את השידור האינטרנטי המאגניב של הטקס), ושהשם שלה נטחן עד דק בקדימונים ששודרו לפני הטקס באירופה.

אבל עם הכבוד לנציגות הישראליות, הערב היה שייך בכל זאת לביונסה, המלכה הבלתי מעורערת, שעלתה לבמה ודפקה את הופעת השוס של הערב ומיד לאחר מכן קטפה שני פרסים בזה אחר זה (זמרת השנה וקליפ השנה), תוך שהיא מודה לשאקירה על ההשראה (כן, ממש) ולג'ייז זי על האהבה (איזה מאמי) בהתאמה. בשנה הבאה אולי אצלנו.

* הכותב הוא העורך הראשי של אתר MTV ישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • mtv

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully