וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיילור סוויפט זכתה ב-4 פרסים בטקס פרסי מוזיקת הקאנטרי

עינב שיף

12.11.2009 / 9:37

סנסציית הקאנטרי בת ה-19 הפכה לזמרת הצעירה ביותר והאישה הראשנה זה עשור שזוכה בפרס בדרן השנה בטקס היוקרתי. ולא, קנייה ווסט לא היה שם הפעם כדי להפריע

2009 היתה אמנם שנה מדהימה עבור זמרת הקאנטרי טיילור סוויפט, אבל את המסע ההיסטורי שלה בתולדות המוזיקה האמריקאית היא החלה רק הלילה (חמישי) בטקס פרסי מוזיקת הקאנטרי שהתקיים בבירת הז'אנר, נאשוויל, שבמדינת טנסי בארצות הברית.

סוויפט, בת 19 בלבד, עשתה היסטוריה כשהפכה לאמנית הצעירה ביותר שזכתה בפרס בדרן השנה והאישה הראשונה זה עשור שעושה זאת (בפעם האחרונה, היו אלה שנייה טווין והדיקסי צ'יקס שזכו בפרס שנתיים ברציפות). סוויפט גברה על שואבי פרסים כמו זוכה הפרס בשלוש השנים האחרונות, קני צ'סני, והמתמודדים החזקים, קית' אורבן ובראד פייזלי.

בסך הכל, זכתה סוויפט בכל הפרסים אליהם היתה מועמדת - ארבעה במספר. בנוסף לפרס בדרן השנה, היא זכתה בפרס יוצר השנה בקטגוריה הנשית, בפרס אלבום השנה עבור אלבומה "Fearless", שמכר למעלה מארבעה מיליון עותקים ובפרס קליפ השנה ל-"Love Story" (עבורו גם זכתה בפרס בטקס פרסי הקליפים של MTV, רק שהפעם קנייה ווסט לא היה נוכח כדי להפריע). "אני לא אשכח את הרגע הזה בגלל שזהו הרגע שבו כל מה שאי פעם רציתי פשוט קרה לי", אמרה סוויפט ההמומה עם קבלת פרס בדרן השנה.

אחרי שני אלבומים בלבד וכאמור בגיל 19, סוויפט צפויה להיות אחת מיוצרות הקאנטרי המצליחות בכל הזמנים. הפופולריות שלה חוצה ז'אנרים וכבר הובילה אותה, בין השאר, להופיע כמנחה אורחת בתוכנית הסאטירה הוותיקה "סאטרדיי נייט לייב". טקס פרסי מוזיקת הקאנטרי הוא ככל הנראה הסנונית לשנת הפרסים של סוויפט, שככל הנראה תגיע לשיא בטקס פרסי הגראמי שייערך ב-31 בינואר. עד אז, צפויה סוויפט לככב בטקס פרסי המוזיקה האמריקאית שיתקיים ב-22 בנובמבר, שם היא מובילה את מספר המועמדויות עם שש קטגוריות.

טקס פרסי מוזיקת הקאנטרי נערך הלילה בפעם ה-43. הוא נחשב לטקס הפרסים היוקרתי ביותר של הז'אנר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully