וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אווטאר": 200 אלף צופים עד כה בישראל

עינב שיף

30.12.2009 / 12:13

סרטו של ג'יימס קמרון צפוי להיות אחד הסרטים הנצפים בישראל אי פעם. "הרבה זמן שלא ראיתי דבר כזה", אומר אמנון מטלון, מפיץ הסרט

כ-200 אלף אנשים צפו עד כה בסרט "אווטאר" של ג'יימס קמרון. מנתונים שהגיעו לוואלה! תרבות עולה כי בתוך כשבועיים סרטו של ג'יימס קמרון עומד להיות אחד הסרטים הנצפים ביותר אי פעם בישראל, כשההערכות בתעשייה גורסות כי הוא יחצה את קו ה-500 אלף צופים, שיא נדיר למדי בעידן ההורדות ברשת.

"אני בענף הזה הרבה שנים והרבה זמן שאני לא זוכר דבר כזה, שאנשים מזמינים כרטיסים לסרט ימים מראש", אמר לוואלה! תרבות אמנון מטלון, הבעלים של חברת ההפצה של הסרט בישראל, א.ד מטלון. "התור הזה לקולנוע מרגש ומשמח אותי, לא רק בגלל שזה סרט שלי. אני זוכר שהצגתי את 'אינסטינקט בסיסי' הראשון בזמנו בטרום בכורה, שבוע לפני היציאה לאקרנים, ובשעה 20:00 בערב שלחתי את הילדים שלי לראות מה קורה בקופות. היה תור ואתה לא שוכח דברים כאלו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא זוכר דבר כזה". מתוך "אווטאר"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בישראל, כמו בעולם, מגמת הצפייה בסרטים בקולנוע יורדת בשל העלייה במספר ההורדות מהאינטרנט. לכן, גם עם הבאזז המאד ייחודי סביב "אווטאר", מטלון בטוח שהסרט לא יגיע למספרים אליהם הגיעו סרטים בעבר, כמו למשל סרטו הקודם של קמרון, "טיטאניק", שהוא ככל הנראה הסרט הכי נצפה בישראל אי פעם.

"'טיטאניק' הגיע ל- 1,200,000 אנשים ובמילים – מיליון ומאתיים אלף אנשים. להערכתי זה סרט שנצפה יותר מ'סאלח שבתי'", אומר מטלון. "הגדולה שלו היתה שבמשך זמן רב מאד המספרים שלו לא ירדו, אלא רק עלו ועוד בסרט שנמשך למעלה משלוש שעות. 'אווטאר' תפס מומנטום ואנשים מדברים עליו כחוויה שאי אפשר לחוות מחוץ לקולנוע. למען האמת, מאד נדיר שסרט מגדיל ככה ציפיות ולא מאכזב".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

הערכת שאלו יהיו המספרים של הסרט?

"ממש לא. גם אל תשאל אותי לאן זה יגיע, אנחנו מאד נשמח אם נחצה את קו ה-500.אלף. אני חייב לומר שזה לא המקרה היחיד שהופתענו בו לטובה. '2012' בדרך לעבור את קו ה-300 אלף צופים, כשאנחנו במשרד הערכנו שבמקרה הטוב הוא יגיע ל-100 אלף. יש גם כמובן מקרים הפוכים".

למשל?

"'זומבילנד', שציפיתי שהנוער מאד יאהב, ואכן הוא מאד אהב – רק שהוא הוריד אותו באינטרנט, מה שאי אפשר לעשות עם 'אווטאר', כי פשוט לא יבינו את החוויה. אני לא רואה סרט ב-2010 שיעשה אפקט שדומה למה ש'אווטאר' עושה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully