וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולפני וורנר: סרטים גדולים ייצאו רק בפורמט תלת-מימד

19.3.2010 / 18:52

נשיא האולפנים, אלן הורן, הכריז אמש במפגש השנתי של תעשיית הקולנוע האמריקאי, כי מעתה יפיצו את כל סרטיהם עתירי התקציב בגרסאות תלת ממדיות

ההשתלטות של התלת ממד על הקולנוע מקבלת חותמת רשמית: אמש הכריזו אולפני וורנר כי מעתה והלאה כל סרט עתיר תקציב שיפיצו יוקרן בגרסה תלת ממדית.

את הדברים אמר אלן הורן, נשיא האולפנים, ב-Showest, הכנס המקצועי השנתי של תעשיית הקולנוע, שמתקיים בלאס וגאס. הורן אמר כי האולפנים קבעו את התלת ממד כסטנדרט, וכל שובר קופות פוטנציאלי ייאלץ לעמוד בו - או שיצולם מלכתחילה בתלת ממד, או שיעבור המרה לתלת ממד לאחר הצילומים.

וורנר הודיעה בעבר כי תוציא את "התנגשות הטיטאנים" מבית שני הפרקים האחרונים בסדרת "הארי פוטר" בתלת מימד. גם "Inception" המדובר של כריסטופר נולאן ("האביר האפל") ייצא בפורמט המדובר ובעתיד הרחוק יותר אפשר לצפות גם לראות בתלת ממד את הפרקים החדשים של "באטמן" ושל "סופרמן", והרשימה עוד ארוכה.

ההודעה של הורן הגיעה לאחר ההצלחות הקופתיות המסחררות של "אווטאר" ושל "אליס בארץ הפלאות", שניצלו את התלת ממד כדי להילחם בתופעת הפיראטיות וגם כדי לדרוש להקרנותיהם מחירי כרטיסים גבוהים יותר. עתה סביר להניח כי גם אולפנים אחרים יילכו בעקבות וורנר ויכריזו על קביעת סטנדרטים דומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully