וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: ג'יימס קמרון יביים את "אווטאר" 2 ו-3

עינב שיף

27.10.2010 / 15:42

אולפני פוקס הודיעו כי יהיו שני סרטי המשך לסרט המכניס בכל הזמנים: "המטרה שלנו היא לעלות על הציפיות של הקהל", אמר קמרון. "אני מצפה מאד לחזור לפנדורה"

סופית: "אווטאר" יזכה לא רק להמשך אחד, אלא לשניים. אולפני FOX וג'יימס קמרון הודיעו על יציאתם לדרך של שני פרויקטים מבית הסרט המכניס בעולם, "אווטאר 2" ו"אווטאר 3", שאת שניהם יביים קמרון בתלת מימד כמובן. המטרה היא להוציא את ההמשך בשנת 2014 ואת סרט השלישי ב-2015.

"זו הזדמנות נדירה ונפלאה ליוצר קולנוע שיש לו אפשרות לבנות עולם ולצפות בו גדל, עם המשאבים והשותפות של חברת תקשורת עולמית", אמר קמרון. "'אווטאר' נוצר כעבודה אפית של פנטזיה, עולם שבו הקהל יכול לבקר בכל פלטפורמות התקשורת והרגע הזה מסמל את היצירה לדרך לשלב הבא של העולם הזה. עם שני סרטים שנמצאים בתהליך האיור, החברה שלי ואני יוצאים למסע אפי עם השותפים שלנו ב-FOX. המטרה שלנו היא לפגוש ולעלות על הציפיות שיש בעושר העולם הוויזואלי של 'אווטאר' והכוח של סיפור הסיפור".

"אנחנו נמשיך לחקור את הנושאים והדמויות של 'אווטאר' הראשון, שנגעו לליבם של קהלים מתרבויות שונות מסביב לעולם", הוסיף קמרון. "אני מצפה לחזור לפנדורה, עולם שבו הדמיונות שלנו יכולים לרוץ באופן פרוע".

"אווטאר", הסרט שכתב וביים קמרון והופק על ידו ועל ידי ג'ון לנדאו, יצא לפני שנה והפך לסרט המכניס ביותר אי פעם בתוך מספר חודשים בלבד, לצד זכייתו בשלושה אוסקרים וכן בפרס גלובוס הזהב לסרט הטוב ביותר ולבמאי הטוב ביותר. גם בישראל, הסרט נחשב לסרט המכניס ביותר אי פעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully