וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדג נחש - "לא מספיק" ב-360 מעלות

עינב שיף

14.12.2010 / 8:20

לקראת הופעתם בהאנגר 11 ב-6 בינואר, הלהקה משחררת קליפ די מדהים שבו אתם בוחרים את זווית הצפייה שלכם. בנוסף, הבמאי גל מוג'ה, מסביר לוואלה! תרבות איך זה עובד

הדג נחש הצליחו להפוך את "6", אלבומם החדש, לא רק לאלבום מצליח מסחרית, שייחגג בהופעה במסגרת גולדסטאר סאונדסיסטם, אלא גם לכזה שמתלווה אליו אמירה אמנותית ברורה ומרשימה, הרבה בזכות הקליפים שביים לה גל מוג'ה ל"אני מאמין" ו"שיר נחמה". עתה, הלהקה עולה מדרגה עם קליפ 360 מעלות מרהיב שמאפשר לצופים לבחור את הזווית בה הם רוצים לראות את הקליפ. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לעמוד עם העכבר על המסך ולגרור אותו לכיוון הרצוי.

"חברת SA360 שפיתחה את הרעיון ואת המצלמה שעושה את זה מקימה סניף בישראל והנציג שלהם פה פנה לדג נחש ושאל אם הם יהיו מעוניינים", מספר מוג'ה. "אני באותו הזמן עבדתי איתם ושאלו אותי אם אני בעניין. אחרי 36 שעות סיימנו לצלם, בגלל שהמצלמה היתה כאן רק לשבוע. מאוד קשה לביים את זה. עוד לפני השכבות הרבות שהכנסנו לקליפ, צריך לזכור שאתה שם מצלמה באמצע החדר ומשם הכל יכול לקרות, כך שצריך ממש לביים סיטואציות".

"הקליפ הזה ממשיך את המגמה שאומרת שהטלוויזיה מסיימת את תפקידה", מוסיף מוג'ה, שפועל בקבוצת "ביצת עין" יחד עם יותם גנדלמן ובן גלעדי. "זה רק מוכיח שתעשיית הקליפים בארץ נמצאת בפריחה, למרות המצב בערוץ 24. הם אף פעם לא הביאו את הקהל, גם כשהם נתנו כסף לקליפים. קליפ טוב יכול להגיע למאות אלפי אנשים ברשת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully