וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפגנת ה-300 אלף: המוזיקה הישראלית התגייסה

7.8.2011 / 0:13

שלמה ארצי שלהב, ריטה לא האמינה, יהודית רביץ נכנסה לטריפ, אתניקס עודד ומוש בן ארי שאג. המוזיקה הישראלית התגייסה למחאה - התמונות

מוש בן ארי

הוא היה כאן לפני. הוא שר את "תסתכל לי בעיניים" לפני חודשים ואמר את מה שרבים מדברים עליו בכל מקום. ההופעה שלו בהפגנה בירושלים היתה טבעית למדי.

אתניקס

אחרי תקרית מרגול, אתניקס נכנסו בשיא הכוח למחאה החברתית: הם ביטלו הופעה אצל "גל ומרגול" בערוץ 24 והודיעו כי רווחי ההופעה הקרובה שלהם בקיסריה ייתרמו למען המשך המאבק. אמש הם הופיעו בירושלים עם "היא לא תשוב", שיר מעמד בינוני קלאסי על הפער שבין נהלל לכל השאר.

ריטה

הרבה אנשים הבינו שיש להם בעיה אם הם לא יכולים להרשות לעצמם כרטיס להופעה של ריטה, אחת המוזיקאיות הגדולות בישראל. הערב היא באה להחזיר להם עם ביצועים ל"מחכה" ו"בוא". והאנשים שרו וימשיכו לשיר, עד שיעלה עליהם הבוקר.

יהודית רביץ

"אני רוצה את מה שיהודית רביץ לקחה", היה SMS רווח למדי בערב הזה. "זו תקופה מדהימה", אמרה רביץ למפגינים ובין אם אתם תומכים בהפגנה או לא - היא צודקת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

שלמה ארצי

ויש רגע שבו לכולם נגמרות המילים, שכל מה שיש לעשות הוא לעמוד מול האייקון הישראלי הזה, שנחבט קשות בשנים של אלבומים בינוניים והופעות בעייתיות. יש רגע שבו כל מה שנשאר זה לעמוד ולשיר "אם לא נאט, לא נביט, לא נשים לב לפרטים, לא נגיע לארץ חדשה". ההפגנה היתה חזקה ועוצמתית גם כך. ההופעה של שלמה ארצי הפכה אותה להיסטורית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully