וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנים הדחויים של פרס האמי: סטיב קארל, יו לורי, ג'רי סיינפלד

20.8.2011 / 7:48

לא מעט שחקנים כבר הפכו את ההמתנה לפרס האמי לספורט - ג'רי סיינפלד, יו לורי, סטיב קארל, ועוד אחרים, התפרסמו בעובדה שהאקדמיה התעלמה מהם לאורך שנים

אנג'לה לנסברי

לנסברי היא שיאנית המועמדויות שלנו עם 18 מועמדויות לפרס הנכסף שהתפרסו על פני 22 שנים (1983-2005), ובלי זכייה אחת לרפואה. לנסברי האגדית היתה מועמדת לא פחות מ-12 פעמים על תפקידה כג'סיקה פלטצ'ר בסדרת המתח המיתולוגית "רצח במשיכת קולמוס", ומחזיקה בשיא במספר המועמדויות לתפקיד השחקנית הראשית בסדרת דרמה הן של פרסי האמי והן של פרסי גלובוס הזהב. לפחות בקטגוריה הזו היא במקום הראשון.

סטיב קארל

סטיב קארל אמנם זכה לשבחים רבים על תפקידו כמייקל סקוט האגדי בסדרה "המשרד", אך שבחים אלו מעולם לא תורגמו לפסלון מוזהב. במשך השנים התמודד קארל על האמי עשר פעמים, מתוכן שש פעמים (כולל השנה) בקטגוריית השחקן הראשי הטוב ביותר בקומדיה. השנה הודיע קארל על פרישתו מהתכנית שעשתה לו את הקריירה, ובהוליווד מקווים שהוא יזכה לכבוד שמגיע לו וייקח הביתה את הפסלון בפעם האחרונה בה יוכל להיות מועמד על דמות הבוס שגורם לבוסים של כולנו להיראות שפויים.

הפעם היחידה שקארל "זכה" באמי

יו לורי

במשך שש שנים ישב יו לורי מהצד וצפה פעם אחר פעם בבריאן קרנסטון ("שובר שורות") ואחרים לוקחים לו את האמי מתחת לאף. למרות האהדה שיש בארצות הברית לסדרה, השחקן הבריטי, שהיה מועמד שש פעמים על תפקידו כד"ר גרגורי האוס, עוד לא זכה ללכת הביתה בראש מורם. השנה הוא יקבל סיכוי נוסף לזכות בפרס, ואם גם הפעם זה לא ילך לו, אפשר להתנחם בעובדה שבשנה הבאה תשודר העונה האחרונה של "שובר שורות". אולי אז סוף סוף יהיה לו סיכוי.

ג'רי סיינפלד

לכוכבים גדולים כמו ג'רי סיינפלד הייתם מצפים שיהיה לפחות פסלון "אמי" מוזהב אחד בארון. זה לא בדיוק המצב עם האיש שהגדיר מחדש את משמעות המילה "כלום". סיינפלד היה מועמד לאמי 14 פעמים, מתוכן חמש פעמים על משחקו בתפקיד עצמו ופעם אחת על כתיבת התכנית יחד עם לארי דיוויד. התכנית עצמה הייתה מועמדת לפרס שבע פעמים, מתוכן זכתה רק פעם אחת – ב-1993. נראה לנו שעם סדרה שסחפה מיליונים ברחבי העולם, ועם כל ערימות הכסף שיש לו, הוא יצליח להסתדר גם בלי הפרס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מרטין שין

השחקן הוותיק שגילם במשך שבע עונות את הנשיא ג'וזיה ברטלט בסדרת האיכות "הבית הלבן", היה מועמד לאמי לא פחות מ-10 פעמים, שש מתוכן על התפקיד שגילם בחדר הסגלגל. באופן אירוני, מרטין שין שהשקיע את מיטב הקריירה שלו בתפקידיו הדרמטיים, דווקא זכה לאחוז בפסלון על תפקיד אורח שביצע בסדרת הקומדיה "מרפי בראון" ב-1994.

יום הולדת 70 למרטין שין

צ'רלי שין

התפוח הרקוב לא נופל רחוק מהעץ: צ'רלי שין היה מועמד לפרס שש פעמים במהלך הקריירה הטלוויזיונית שלו, מתוכן ארבע פעמים על תפקידו כצ'רלי הארפר ב"שני גברים וחצי". פעמיים נוספות הוא היה מועמד יחד עם הסדרה בקטגוריות זניחות של עיצוב שיער ואיפור. אבל נראה שלכוכב ההולל היעדר הפסלון לא מפריע במיוחד, שכן אחרי פיטוריו מהתכנית המצליחה הוא יצא לסיבוב הופעות ברחבי ארצות הברית, וממשיך להשתולל.

ג'יין קצמרק

את ג'יין קצמרק אתם אולי מזהים כלואיס - האימא המשוגעת מהסדרה "מלקולם באמצע". קצמרק הייתה מועמדת שבע פעמים על תפקידה כלואיס בסדרה ושבע פעמים הפסידה את הפסלון לשחקניות כמו ג'וליה לואיס דרייפוס ("סיינפלד" "כריסטין הישנה") ופטרישיה היטון ("כולם אוהבים את ריימונד").

ב-2004 ניסתה קצמרק לשכנע את מצביעי האמי לתת לה את הפרס על ידי מודעה שפרסמה בה הראתה את הירך המלאכותית שלה וקראה: "הצביעו לג'יין – המועמדת היחידה עם ירך מלאכותית! (אולי מלבד אנתוני לפלייה)". קצת נואש? בהחלט.

סנדרה או

חמש פעמים נכללו שמותיהן של סנדרה או ושנדרה ווילסון, כוכבות "האנטומיה של גריי" ברשימת המועמדים לפרס שחקנית המשנה/ השחקנית הראשית הטובה ביותר בקומדיה. חמש פעמים הן לבשו את השמלות החגיגיות והכינו את רשימת התודות, רק כדי לראות שחקניות אחרות (כמו חברתן לסדרה קת'רין הייגל, למשל) חולפות על פניהן בדרכן לבמה. אבל היי, צרת רבים חצי נחמה, לא?

מייקל סי הול

מייקל סי הול המוכשר היה מועמד פעם אחת על תפקידו כדיוויד פישר בסדרה "עמוק באדמה" ולאחר מכן ארבע פעמים נוספות על תפקידו כרוצח הכי אהוב - "דקסטר". בשנה שעברה, זכה הול לקצת נחת וקיבל את פרס גלובוס הזהב. עם זאת, הנשמות הטובות בהוליווד טענו כי הפרס ניתן לו בשל החלמתו ממחלת הסרטן. גם השנה יהיה הול מועמד לפרס השחקן הראשי הטוב ביותר בסדרת דרמה. אם גם השנה הוא לא יזכה, זו כבר באמת עילה לרצוח מישהו.

מייקל סי הול מתנחם בגלובוס הזהב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully