וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה מסעירה את פסטיבל ונציה

2.9.2011 / 9:37

מלכת הפופ חנכה בפסטיבל את עבודת הביכורים שלה כבמאית, "W.E". "שון פן וגאי ריצ'י עודדו אותי לביים", חשפה

מדונה רגילה לעורר מהומות בכל מקום בו היא נמצאת, אבל לרוב מדובר בטריטוריות המוכרות לה היטב אשר סובבות את עולם המוזיקה בו היא מולכת בהצלחה יותר מ-25 שנה. אמש (חמישי) הגיעה מדונה לראשונה לטריטוריה מעט אחרת, עם הקרנת הבכורה החגיגית לסרט "W.E" אותו ביימה ושהושק בפסטיבל ונציה, מאירועי הקולנוע היוקרתיים בעולם.

"מיותר לציין שאני רואה את עצמי כמספרת סיפור", אמרה מדונה במסיבת העיתונאים. "אני לא חושבת שזו קפיצה גדולה כל כך מכתיבת שירים לבימוי סרטים, בגלל שבסופו של דבר כולנו מספרי סיפורים ואני, באופן טבעי, קשורה לאנשים מאוד יצירתיים, לכן נישאתי לשון פן וגאי ריצ'י, שני במאים מאוד מוכשרים. שניהם עודדו אותי כבמאית וכאדם יצירתי לעשות את מה שעשיתי. שניהם היו תומכים מאוד".

מדונה בפסטיבל ונציה. Pascal Le Segretain, GettyImages
עם קצת עזרה מבעלים לשעבר. מדונה בוונציה/GettyImages, Pascal Le Segretain

"W.E", שזוכה לביקורות מעורבות למדי, מציג את הסיפור המפורסם של המלך אדוארד השמיני, שוויתר על המלוכה לטובת אחיו הצעיר, ברטי המגמגם, בעבור רומן עם גרושה, וואליס סימפסון. הסרט יוצא כשנה אחרי ש"נאום המלך", שהרומן השערורייתי היה בשוליו, כבש את האוסקר.

"הייתי קצת עצבנית לפני שראיתי את 'נאום המלך', בגלל שחשבתי 'אלוהים, אם מישהו עושה סרט על אותה מסגרת זמן, מי יתעניין בסרט שלי?", אמרה מדונה. "אבל אז ראיתי את הסרט וזה היה מנקודת מבט אחרת לחלוטין משלי. אני חושבת שההצלחה של 'נאום המלך' הכשירה את הקרקע לסרט שלי, כי עכשיו לאנשים יהיה את הרפרנס לסיפור שאני רוצה לספר. יש לאנשים את ההיסטוריה ואת הרקע, הם לא מתחילים מנקודת אפס".

מדונה עם צוות הסרט W.E. Pascal Le Segretain, GettyImages
מטורפים עליה. כבמאית. צוות "W.E" בוונציה/GettyImages, Pascal Le Segretain

מהצד, התעניינו העיתונאים במקום איך היה לעבוד עם כוכבת הפופ מספר 1 בעולם בזמן שהיא מבצעת תפקיד חדש לה לחלוטין. השחקנית אבי קורניש המככבת בסרט התנדבה לספר: "התרשמתי ממנה מאוד מאיך שהיא מביימת", אמרה קורניש, "בכל אספקט של עבודת הבימוי. היא במאית מאוד ויזואלית, והיא גם מאוד מחוברת לכל דבר שקורה על הסט".

"היה מאוד מעניין לראות איך היא אפילו בודקת עם הניצבים איך הם מתלבשים ועזרה לי לבחור תכשיטים בבוקר ואת הנעליים שלי. היא נתנה את כל תשומת הלב שלה וזה היה נפלא".

פסטיבל ונציה: מה עוד קורה באירוע הקולנוע הענק?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully