וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך: "ידידים פלוס", "העזרה", "פינה"

7.9.2011 / 7:15

ג'סטין טימברלייק ומילה קוניס נלחמים למען זכויות היזיזים, אמה סטון נאבקת למען זכויות השחורים, ושניהם נפגשים מהשבוע על המסך הגדול יחד עם סרט תעודה עוצר נשימה

ידידים פלוס

כחצי שנה לאחר "קשר לא מחייב" בכיכובה של נטלי פורטמן מגיעה קומדיה רומנטית נוספת העוסקת בניסיון לבסס מערכת יחסים על סקס בלבד.

באופן ביזארי, מככבת בו מילה קוניס, שהופיעה לא מזמן בצד פורטמן ב"ברבור שחור". הפעם עומד מולה ג'סטין טימברלייק, והשניים בודקים מחדש האם צריך והאם אפשר להפריד בין סקס ואהבה.

בימוי: וויל גלוק. שחקנים: מילה קוניס, ג'סטין טימברלייק, פטרישיה קלרקסון, ריצ'רד ג'נקינס (109 דקות).

איפה ומתי רואים את "ידידים פלוס"?

העזרה

עיבוד לרב-המכר של קתרין סטוקט, שהעתיק את הצלחתו למסכי הקולנוע ומככב בטבלת שוברי הקופות. גם הפעם, במרכז העלילה עומדת עיתונאית צעירה, ג'ינג'ית ומרדנית (אמה סטון), החיה בדרום ארצות הברית בימים שעוד היתה נהוגה בה הפרדה בין שחורים ולבנים. למרות זאת, היא מעזה להושיט יד לאפרו-אמריקאיות שנקראות בדרכה, ולעזור להן לבוא לראשונה לידי ביטוי עצמי.

בימוי: טייט טיילור. משחק: אמה סטון, ויולס דיוויס, ברייס דאלאס הווארד, ג'סיקה צ'סטיין (140 דקות).

איפה ומתי רואים את "העזרה"?

האם "העזרה" ממשיך את המסורת הגזענית של הוליווד?

פינה

מחווה תיעודית תלת-ממדית של הבמאי המוערך וים ונדרס לרקדנית, הכוריאוגרפית ומי שנחשבת לגדולת המחול המודרני - פינה באוש, שהלכה לעולמה בשנת 2009.

הסרט לוקח את הצופה למסע בתוך קטעי ריקוד שמבוצעים בידי האנסמבל האגדי של באוש, ועוקב אחר הרקדנים מחוץ לבמה, ולתוך העיר, הטבע, הבית והסביבה שבה חיה ופעלה באוש במשך 35 שנה.

בימוי: וים ונדרס. (106 דקות).


איפה ומתי רואים את "פינה"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully