וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצר "הפמליה": "אולי כוכבי הסדרה יגיעו לישראל"

שני גורקביץ'

16.11.2011 / 15:11

דאג אלין, יוצר "הפמליה", מאוהב בנשים הישראליות ושוקל להעלות ולגייר את כוכבי הסדרה לקראת הסרט עליהם.

דאג אלין, היוצר של "הפמליה", נחת רק אתמול (שלישי) בישראל להרצאה בכנס סלקום בתל אביב וכבר בערב הראשון שלו חיכתה לו הפתעה: יציאה שגרתית של תייר לבר תל אביבי הפגישה אותו עם מבחר נשים ישראליות: בר רפאלי, נעה תשבי וטל טלמון. "זה היה נחמד", הוא אומר היום בשיחה עם וואלה! תרבות. אלין מכיר כמה נשים ישראליות כמו גל גדות וג'וליה לוי בוקן שהופיעו בסדרה, "מילי אביטל היא חברה טובה שלי אחרי שצילמתי איתה סרט לפני כמה שנים. כן, אני אוהב נשים ישראליות".

הקשר הישראלי של אלין לא מתמצה רק בחיבתו למין היפה. אלין כבר ביקר בישראל עם הוריו כשהיה צעיר, וגם לכנס היום התלווה אליו אביו, שקצת הביך אותו כשדגמן לכל דורש לבוש בחולצה עברית של "הפמליה". אבל צחוק בצד, אלין הוא לא אורח מקרי: "הילדים שלי הולכים לשיעורים בבית הכנסת", הוא מספר. "אני יהודי חילוני, שהוא לא דתי כמו שהוא אמור להיות, אבל פרק יום כיפור שעשינו בסדרה התבסס מאוד על חיי, ופרק הבר מצווה גם. אני מנסה להכניס הרבה מהדברים האלה פנימה, כי אלו הם חיי. ארי גולד חי את חייו היהודיים בדומה מאוד לאיך שאני חי אותם, שזה לא טוב כמו שהם אמורים להיות, אבל זו הדרך הנפוצה באמריקה".

הרבה רגשות אשם יהודיים?

"הרבה אשמה יהודית. יותר מדי!".

אולי תוכל להסביר פעם, אחת ולתמיד למה יש כל כך הרבה יהודים בהוליווד?

"בגלל שאני יהודי אני יכול להגיד את זה , אבל אנחנו מצחיקים. זה עד כדי כך פשוט. אנחנו מצחיקים ואני חושב שבגלל שכולם מנסים להרוג אותנו כל כך הרבה שנים, מצאנו דרכים כדי לפצות על זה".

פרק יום כיפור של "הפמלייה":

אבל אלין הוא קודם כל יוצר "הפמליה", מהסדרות המרעננות והמצוינות שהיו בטלוויזיה שלנו בעשור האחרון, אודות חבורת ההדוניסטים ההוליוודית שסובבת את וינסנט צ'ייס, הסוכן ארי גולד, דרמה, טרטל, אי ועוד. הסדרה נפחה את נשמתה לפני מספר חודשים בפרק אחרון, שאמור להיות קדימון לסרט. בינתיים, החלל בנשמתו של אלין מורגש היטב: " החיים שלי מאוד עצובים בלי 'הפמליה', מאוד עצובים". הוא אומר. אבל הם לא ממש שונים, כי אני ממשיך לעבוד: צילמתי שני פיילוטים, האחד נקרא '40' שהוא כאילו 'הפמלייה' רק המבוגרת יותר, עם גברים שהופכים לבני 40 בניו יורק, והיא שוב קצת מבוססת על החברים שלי מהתיכון. לשנייה קוראים 'The Brick', היא מבוססת על חייו של מייק טייסון וספייק לי ביים את פרק הפיילוט. זאת דרמה מחוספסת".

קצת שונה מהפורמט של התוכנית הקודמת שלך, שהייתה מצחיקה וגם קצרה יותר באופן משמעותי.

"כולם תמיד אמרו ש'הפמליה' קצרה מדי, אבל היא לא באמת היתה כל כך קצרה. 'The Brick' מאוד שונה. אני לא רוצה להשוות אותה ל'הסמויה' כי זו אחת התוכניות הטובות ביותר בכל הזמנים, אבל היא קרובה יותר אליה מאשר לפמליה".

מפחיד אותך לצאת מאזור הנוחות של "הפמליה"?

"כמובן שב'הפמליה' ,כשאתה זוכה לכך שנשיא ארצות הברית אומר שזו התוכנית האהובה עליו, אז קצת קשה להתחרות בזה. אבל אתה ממשיך הלאה בתקווה שגם את התוכנית הבאה הוא יאהב".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אולי כולם יתגיירו? "הפמלייה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בינתיים הוא נמצא כאן לשמונה ימים, עם מחשבות שמזמינות פנטזיות על זמן ארוך יותר, מי יודע – אולי אותו סרט מדובר, שעדיין אין לו תסריט, יקרב את ארי גולד ליהדותו אפילו עוד יותר. " אני רק מתחיל להכיר את המקום הזה", הוא אומר. "אהיה פה שמונה ימים, אבל כשחשבתי על לבוא לפה עם אבא שלי חשבתי 'יש פה סרט איפשהו', אבל אני לא יודע מהו".

מה באמת קורה עם הסרט?

"אני צריך למצוא לו רעיון. אולי הבנים יבואו לישראל? אני לא יודע. אולי כולם יתגיירו".

"הפמליה": מחווה לברומאנס בין כוכבי הסדרה
"הפמליה": מה קרה בסוף?
"הפמליה": בעד שתצולם בישראל? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully