וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבי גזית: "החרדים סימנו אותי מזמן"

שני גורקביץ'

6.12.2011 / 11:25

השדרן הגיב בשידור חי ב-103fm על דבריו של מנהל התוכניות ברדיו קול ברמה שאמר אתמול כי עליו "לשבת בכלא". "אני מוכן לשבת בכלא, רק הבעיה היא שהכלא מלא חרדים", אמר גזית

אביב חופי

"אני מוכן לשבת בכלא, רק הבעיה היא שהכלא מלא חרדים ואין לי מקום לשבת שם", אמר הבוקר (שלישי) השדרן גבי גזית, בתגובה לדברים שאמר אתמול אבי מימרן, מנהל התוכניות של תחנת רדיו קול ברמה החרדית, במהלך כנס אילת לעיתונות. במהלך פאנל בנושא העיתונות החרדית טען מימרן כי "גבי גזית צריך לשבת בכלא כי אמר שצריך לסגור לחרדים את החמצן ולשלוח אותם לניו יורק".

גזית פתח את השעה השנייה של תוכניתו ב-103fm בהתייחסות לדבריו של מימרן: "נא לא לשקר, כי אתה שקרן. אני מעולם לא אמרתי את שני הדברים האלה, אמרתי דברים מאוד בעיתיים לפני שנה וחצי וכולכם קפצתם עלי", אמר גזית והבהיר: "אמרתי שחרדים שלא טוב להם בארץ ולא מתאימה להם הווית החיים הישראלית לא חייבים להיות פה ויכולים, אם הם רוצים, לנסוע לגור בניו יורק. אני לא אמרתי שצריך לשלוח אותם, מה אני בעד טרנספר? בחיים לא הייתי".

גזית המליץ למימרן "להירגע", וטען שייתכן כי דבריו הושפעו מ"החום האילתי". "לפני שאתה מדבר על תחנות כמו 103 נא לשים לב לתקשורת החרדית הבעייתית עד מאוד. אני כמובן לא ירדתי לאילת כדי לא לבזבז את זמני ומצד שני גם לא הייתי משתתף בדיון על העיתונות החרדית". גזית טען כי בשל פעילותו למען חוזרים בשאלה "החרדים סימנו אותי כבר מזמן". לדבריו, הוא פועל כדי להוציא חרדים "מהחיים האיומים והעלובים שהם חיים בהם, החל מכפר חב"ד וכלה בירושלים ומאה שערים, ודרך בני ברק. ואז העיתונות החרדית ההגונה אמרה כל מני דברים וסיפרה עלי כל מני שקרים, ונכנסה לי לתוך החיים הפרטיים".

בהמשך טען השדרן כי הוא "מוכן לשבת בכלא" אם יימצא לו מקום. "איפה תושיב אותי, בתא אחד עם בניזרי? אבל כבר קצב הולך לשבת איתו וגם כבר קצב נעשה חרדי לצורך העניין כי הוא רוצה לשבת באגף התורני. אתה רוצה להושיב אותי עם שמונת חברי הכנסת מש"ס שישבו בכלא? הרי החרדים ממלאים את בית הכלא אז איפה אני אשב? סדר לי מקום, אבל בתנאי אחד, שאתה לא תתבכיין שאתה רוצה להוציא מהכלא חרד כדי להכניס אותי".

לבסוף המליץ גזית למימרן: "תמשיך לנהל את התחנה שלך ותפסיק לדבר שטויות", ואמר "עכשיו אני אשמיע קצת שירים שאתה בטח לא מכיר כי אתה חושב בטח שנשים ששרות ערווה בהן, למרות שהרבה מאוד חרדים חולים על ערוות, כידוע לנו".

תוכניתו של גבי גזית ב-103fm

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully