וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר 2012: "הארטיסט" ו"העזרה" כבשו את פרסי גילדת השחקנים

30.1.2012 / 5:08

ויולה דיוויס ("העזרה") וז'אן דוז'רדן ("הארטיסט") הפתיעו את הפייבוריטים מריל סטריפ וג'ורג' קלוני בפרסי גילדת השחקנים, ונראה שהם בדרך לאוסקר בקטגוריות המשחק

הפתעה בפרסי גילדת השחקנים, שהוענקו הלילה (בין ראשון לשני) בלוס אנג'לס: ויולה דיוויס ("העזרה") וז'אן דוז'רדן ("הארטיסט") הפתיעו את מריל סטריפ ("אשת הברזל") וג'ורג' קלוני ("היורשים") וזכו בפרסי השחקנית והשחקן הטובים ביותר. לרוב ישנה התאמה כמעט מוחלטת בין הזוכים בפרסי הגילדה ובפרסי האוסקרים, כך שהשחקנית האפרו-אמריקאית והקומיקאי הצרפתי, שלפחות עד השנה היו רחוקים עד מאוד מסטטוס של כוכבות בהוליווד, צפויים לגעת גם בפסלון המוזהב. לאחר שזכה אמש גם בפרס גילדת הבמאים, נראה כי "הארטיסט" בדרך לבזוז את טקס האוסקר הקרוב עם שורה ארוכה של פרסים.

"העזרה" בכיכובה של דיוויס נהנה משני פרסים נוספים – הפרס לאנסמבל הטוב ביותר והפרס לשחקנית המשנה, אוקטביה ספנסר, שהקדישה בנאומה את הזכייה "לכל המקופחים ולכל מי שמשלמים מסים גבוהים מדי". את פרס שחקן המשנה הטוב ביותר קטף כריסטופר פאלמר הוותיק, שאמור בהמשך לקבל גם את האוסקר הראשון בקריירה הארוכה שלו.

קאסט "העזרה". Kevin Winter, GettyImages
גם אנסמבל, גם פרס לספנסר ודיוויס. קאסט "העזרה" בטקס/GettyImages, Kevin Winter

ובטלוויזיה: סטיב בושמי, קייט ווינסלט ובטי וויט

הגילדה העניקה גם פרסים בתחום הטלוויזיה – פרס האנסמבל הטוב ביותר בסדרת דרמה הוענק ל"אימפריית הפשע", וכוכב הסדרה סטיב בושמי זכה בפרס לשחקן הטוב בסדרת דרמה. פרס השחקנית הטובה בסדרת דרמה ניתן לג'סיקה לאנג על הופעתה ב"אימה אמריקאית".

פרס האנסמבל בסדרה קומית הוענק ל"משפחה מודרנית". בפרס השחקנית בסדרה קומית התכבדה בטי וויט הוותיקה והאהובה מ"שוות בקליבלנד" ואת הפרס המקביל בקטגוריה גברית קטף אלק בולדווין מ"רוק 30". בפרס השחקנית במיני-סדרה או סדרת טלוויזיה זכתה קייט ווינסלט על תפקידה ב"מילדרדס פירס" ואת הפרס המקביל בקטגוריה הגברית לקח פול ג'יאמטי מ"גדולים מכדי להיכשל".

טקס פרסי ה-SAG: איך התלבשו הכוכבים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully