וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: רוגל אלפר מגיע ל"קאמבק" של פורים

רוני אפרת

8.3.2012 / 7:50

אלפר, מנחה ”הינשופים” עושה קטע מיוחד לתוכנית הסאטירה של HOT קומדי סנטרל לכבוד מהדורת פורים. צפו בקטע

יח"צ - חד פעמי

(מתוך ספיישל פורים של "קאמבק" אותו ינחה, חד פעמית, רוגל אלפר)

בערוצי HOT ובערוץ הספורט נערכים לחילופי מנחים ברוח פורים: רוגל אלפר יחליף את מנחה "קאמבק", יאיר ניצני ינחה את "חדשות הבידור", ליאון רוזנברג את "הינשופים" ואילו עדו רוזנבלום וגאולה אבן ינחו את "חדשות הספורט". כאן תוכלו לצפות בקטע מתוכה

בינתיים, תוכנית תרבות חדשה בהנחייתו של אלפר תעלה בחודש מאי הקרוב בערוץ הילדים, שמה "למה ככה" ומטרתה לעורר בקרב הצופים חשיבה פילוסופית. במסגרתה, ידונו אלפר וחמשת ילדי הפאנל, בגילאים שונים ובעלי רקע שונה שישקף את כלל החברה הישראלית, בנושאים בוערים שלא תמיד זוכים לבמה ולחשיפה: החל מתחומים הקשורים לעולם הפילוסופיה, ועד דילמות מוסריות ותרבות פופולרית – כולם תחומים הנוגעים לתרבות הישראלית בה חיים הצופים.

בין הסוגיות שכבר מתוכננות לעלות לדיון במסגרת התוכנית: האם מותר לגנוב על מנת להציל חיים? מה רע באנרכיה? האם להיות אנוכי זה טוב או רע? האם ניתן להאמין באלוהים ובמדע באותו זמן? ועוד. הדיונים יפנו אל קהל הצופים בצורה המתאימה לו, באופן מעמיק ואינטלקטואלי.

בכך, מעמיק אלפר את יחסיו עם חברת נגה תקשורת, המחזיקה בבעלותה את ערוץ הילדים וערוץ 8 של HOT. בתחילת 2011, החל אלפר להגיש את "הינשופים", תוכנית הדגל של הערוץ במהדורת יום ראשון שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully