וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול": קותי, מי מקופח עכשיו?

3.4.2012 / 1:47

משדר גמר מעיק, האח דואג לקותי בעולם האמיתי, תמיר לא מתחבר למציאות וסער לא באמת הצליח להשפיע. בלוג "האח הגדול" אומר ביוש לעונה שבעצם לא קרה בה כלום

גמר, אעלק

גמר האח הגדול. עומר מירון
בואו נאכל קצת את הראש, למה לא, אנחנו לא עושים את זה אף פעם. אסי עזר וארז טל/עומר מירון

5, 4, 3, 2, 1... הבלוג מתחיל!

אבל לפני שנתחיל, אני רוצה להראות לכם שוב את הקטע שתמיר נבהל מהשלד באמבטיה. והקטע שבו יאנה אומרת לקותי "פחדן". ואז נשמע את השיר "ביוטיפול". ואז שוב את הקטע שתמיר נבהל באמבטיה.

ועכשיו... הבלוג מתחיל באמת!

אבל קודם נראה קליפ של כל הרגעים המרגשים בעונה, ביניהם הקטע שבו יאנה אומרת לקותי פחדן, על רקע השיר "ביוטיפול", ובאמבטיה תמיר רואה שלד.

זהו, עכשיו הבלוג באמת מתחיל!

כלומר, מיד אחרי הקליפ שמסכם את העונה (להבדיל מקליפ הרגעים המרגשים, הוא קצת יותר ארוך), ובו תוכלו לראות את תמיר נבהל מהשלד באמבטיה על רקע יאנה אומרת לקותי פחדן.

נו, הצלחתם למצוא את הנקודה הכחולה?

קותי

גמר האח הגדול. עומר מירון
מי המקופח עכשיו? קותי זוכה/עומר מירון

עונה שלמה הוא צעק קאץ' פרייזים משעשעים מתוך הקפוצ'ון שלו, תוך שהוא נזהר לא לבזבז את האנרגיה שלו על משימות או סקס, וזה אכן השתלם לו. ברגע האחרון עקף קותי את פנקייק הגוזלים האנושי תמיר, שאין אדם בארץ שלא משתוקק לחלוץ שד ולהניק אותו לנצח, ולקח את המיליון. קותי, הבחור שבנות רוצות להיות איתו ובנים רוצים להיות כמוהו. מי מקופח עכשיו.

לפני היציאה אל ענני הקונפטי בחוץ ניצל אותו האח לדאחקה אחת אחרונה ("אני מצטער להגיד לך... אבל... בית"ר ניצלה מירידה!") וביקש להודות לו "רק על דבר אחד: תודה שחדרת... ללב של כולנו". פיו, כמעט הייתה שם עוד פליטת פה בולבולית. "וקותי, אני מבקש ממך", אמר האח באבהיות, "תשמור על עצמך בחוץ". ראיתם? לאח הגדול חשוב שהדיירים שלו ישמרו על עצמם בחוץ! זה ללא ספק מוכיח שהם למדו לקח מפרשת הכדורים הפסיכיאטריים והפנימו את השלכותיה המוסריות של התכנית! כל הכבוד, "האח הגדול", אנחנו בטוחים שקותי אכן ישמור על עצמו, בדיוק כפי שביקשת. מכאן קותי הולך לנסוק לגבהים ולטרוף את העולם בהצלחה מסחררת. או לכל הפחות, להינצל מירידה. כמו בית"ר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

תמיר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יה! איזה בלוג יפה! תמיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

תמיר פיתח טכניקה פיזיולוגית מרשימה: הוא מצליח לתמוך בכל גופו ולמנוע ממנו לצנוח לעילפון רק באמצעות הזזת הגבות שלו. ככל שהגמר התקרב לצמד האחרון, הגבות שלו השתוללו באורח מבהיל וכמעט ניפצו את השנדליר, אך גופו נותר זקוף והכרתו שכנה לבטח בתוך המרשמלו הדביק שהוא מוחו. רוב הזמן הוא פלבל בעיניו ולעלע באוזניו ולא ממש הבין מה קורה, כשראה את עצמו באחד מאלפי קליפי הסיכום הוא זעק "יה, זה היה פה!", כאילו מתקשה לחבר בין המציאות לבין המתרחש על המסך. כשתחזירו אותו לרחובות, תצמידו לו בבקשה מבוגר אחראי לשישה החודשים, נשמתו עלולה לפרוח עם צרחה ה"יה, עץ" הראשונה.

אבל תמיר לא באמת צריך מיליון שקלים. הוא רק היה צריך שיאהבו אותו. שיגידו לו זה בסדר, אתה מדהים, אתה לא מוזר בכלל, עכשיו תרד מהתקרה ותתלבש. וכשהוא יצא מהבית, הוא אכן זכה באישור שאליו השתוקק. דיירי הבית התנפלו עליו בחיבוקים: אביבית ויוסי כדי לפלח עוד קצת זמן מסך ולתת כיפים לאנשים בקהל, סופי כי כולם כבר קמו ולא היה לה נעים, איתם כי הוא חשב שזה מישהו אחר. כולם רצו פיסת תמירוש כדי לקחת הביתה ולזכור שהעולם הוא זך לאללה. עולם שבו "דברים קורים תמיד בזמן נכון", כלומר אחרי ברייק הזהב. מה צופן העולם האמיתי שבחוץ לתמיר ורדי? רק אלוהים ורז שכניק יידעו.

סער

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוהב הוא את המולך. סער/מערכת וואלה!, צילום מסך

האח הגדול ניצח את סער, והוא אוהב את זה. "התמכרת למולך, סער!" אמר לו ארז בשובבות, וסער הודה – "נכון". רומן השטוקהולם הזה הוא הדדי, גם האח הגדול אוהב את סער, וקליפ הסיכום שלו היה היפה והמושקע ביותר מכל קליפי הפיינליסטים האחרים. המחאות של סער היו כל כך נעימות, בלתי מזיקות ופוטוגניות, כדי לשמור תמיד על האיזון הזה: תנו לי במה ואני אתן לכם סיפור. ואל תדאגו, זה סיפור שמקניט אתכם קצת אבל בסוף מוציא אתכם ספורטיביים. סער אמנם העלה כמה סוגיות חשובות, אבל הם נבלעו בתוך קשקשת המשימות והאביביות, והוא למד שלא משנה איזו זווית חדשה תביא לסיפור, העיקר שזו זווית שמחמיאה לך לתלתלים. בכניסה שלו לבית הוא הכריז בפני המראה שזה רק משחק, אבל הוא כבר לא שם. אוהב הוא את האח הגדול.

וגידי גוב היה אומר:

תודה לאל.

הציטוטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חבל שלא ביקשת להחליף את לימור ב"רק בישראל". קותי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הופעתם בכל העיתונים... חוץ מעיתון אחד שעדיין לא נרגע מהעונות הקודמות!" (קריין הקליפ מסכם בנימה קומית את שערוריית הכדורים הפסיכיאטריים. חה, עיתונים!)

"איזה יאנה" (ארז מתמוגג מכך שיאנה עושה דברים)

"אתם יפים!" (יאנה קצת יוצאת מפרופורציות מרוב התלהבות למראה הקהל)

"אביבית כפרה עלייך, נשמה שלי!" (יאנה ממשיכה להתנהג כמו שיכור מטורלל בראיון ההדחה שלה. אביבית מגיבה בהבעת וואט דה פאק)

"תחשבו, זה יהיה מצחיק רצח לראות את התגובה של תמיר אם הוא ינצח!" (גואל פינטו מתחנן שקותי לא ייקח)

"אני רוצה להודות למי שלקח את הטלפון וסימס לי, ולמי שהצביע לי במאקו" (קותי מדקלם את קומוניקט התכנית)

"מחר בבוקר נשב על כוס קפה ונדבר על תפקיד בשבילי ב'מועדון לילה'" (קותי חושב שהוא יוצא מהבית לשנת 2006)

ויורם זק היה אומר

אילוסטרציה. עומר מירון
אילוסטרציה/עומר מירון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully