וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: "משחקי הרעב" עדיין ראשון

8.4.2012 / 12:04

להיט הענק המשיך לשבור קופות גם בחג הפסחא, והותיר מאחור את הפרק הטרי של "אמריקן פאי" ואת ההוצאה התלת-ממדית של "טיטאניק"

שני גלגולים מחודשים של להיטים משנות התשעים הסתערו על קופות ארצות הברית בסוף השבוע החגיגי, אבל מי שמצא את ביצת הפסחא הוא שוב "משחקי הרעב". בשבוע השלישי להפצתו הכניס הסרט כ-33.5 מיליון דולר, והכנסותיו באמריקה עברו את רף 300 מיליון הדולר בדרכו להיות אחד הבלוקבסטרים המקומיים הגדולים של השנים האחרונות.

מה שמעיב על הצלחת העיבוד לראשון ברבי-המכר של סוזן קולינס הוא ביצועיו הבינוניים בכמה מדינות מחוץ לארצות הברית, בין השאר מפני שבמדינות האלה הספרים המקוריים פחות מוכרים ולכן הפוטנציאל המסחרי שלו היה פחות. כתוצאה מכך, אם סופרים גם את הדולרים מעבר לים, "משחקי הרעב" אגר עד כה כ-400 מיליון דולר: סכום מרשים אבל לא פנומנלי.

המומנטום המתמשך של "משחקי הרעב" לא הותיר סיכוי לשני המוצרים-חדשים ישנים בשוק: הפרק הטרי של סדרת "אמריקן פאי", וההוצאה התלת-ממדית של "טיטאניק".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסתמן כאיחוד חד-פעמי. מינה סובארי וכריס קליין ב"אמריקן פאי: האיחוד"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אמריקן פאי: האיחוד" גרף כ-21.4 מיליון דולר, סכום לא רע יחסית להיעדרות הממושכת של הסדרה מן האקרנים, אבל נמוך יחסית להישגים של הפרקים הקולנועיים הקודמים ובאופן כללי לא כזה שיצדיק את המשך קו הייצור.

"טיטאניק: תלת ממד", מצדו, נשלח לאקרנים כבר ביום רביעי ובחמשת ימי הפצתו הוא צפוי לגרוף כ-25 מיליון דולר. סכום יפה בעיקר בהתחשב בעובדה שאורכו החריג – כזכור, שלוש שעות ורבע – מצמצם את כמות ההקרנות הפוטנציאלית שלו. לפי רישומי האולפנים, תגובות הקהל להוצאה המחודשת עם היציאה מן האולמות היתה טובה ביותר. לפיכך, היא אמורה לשמור על מומנטום בשבוע הקרוב, בדרכה לכסות את הוצאות ההמרה לתלת-ממד ולהעצים עוד יותר את רווחי אחד הלהיטים הגדולים בכל הזמנים.

בשלהי החדשות: "רחוב ג'אמפ 21" המשיך לשגשג גם בפסחא, והכנסותיו בארצות הברית עקפו בחג את הרף הנחשק של מאה מיליון דולר כדי להכתיר אותו רשמית כשובר קופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully