וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציון ברוך: מה הוא בעצם עושה?

16.4.2012 / 7:34

ציון ברוך מצטלם עם ביבי ומבלה עם בר רפאלי ויעל פוליאקוב, אבל בין מדורי הרכילות ובדיחות אעלק מסתוריות על גדלים, מישהו זוכר מה הוא בעצם עושה? הטור של רחלי רוטנר

תרבחו ותצטלמו

ציון ברוך, ביבי נתניהו, שרה נתניהו. רפי דלויה
בקשר גם עם בר רפאלי ואסתי גינזבורג? כבוד, באמת כבוד. נתניהו וציון ברוך במימונה/רפי דלויה

הביטו בתמונה הזאת. היא אוצרת בתוכה את גרעין יקום הפפארצי הישראלי כולו: ראש ממשלה שנוהג לתחוב את פרצופו הנלהב לכל פריים (מה שכבר הפך לבדיחת אינטרנט מפורסמת), פוגש את מייסד הז'אנר האמנותי "ציון ברוך מצטלם עם blank" בכבודו ובעצמו. שני קיסרי פפארצי פוטוגניים שאנחנו אף פעם לא זוכרים מה בעצם הם עושים חוץ מלהצטלם, נפגשים במסגרת מה שהפך לחג יח"צני שכל מה שעושים בו זה להצטלם. בבואה משולשת.

כי ציון ברוך הוא כל מיני דברים, קומיקאי, סוג-של-שחקן, נניח-זמר, שליש קשור. אבל הוא קודם כל סלב. כנראה שלא תזכרו את שם הסרט שבו הוא כיכב לפני דקה, אבל תוכלו לציין לפחות שלושה שמות של שחקניות/דוגמניות שליפפו אותו עד הלום, וגם תדעו להוסיף בקריצה בדיחה צולעת על "גודל המעמד שלו", ווינק ווינק. ה"גודל" שלו, אם אתם יודעים למה אנחנו מתכוונים. אנחנו מתכוונים לפין. אמנם ביקרנו שם אבל זו בדיחה קבועה כזאת של מדורי רכילות, כמו להגיד "קוביות!" בכל אייטם על מייקל לואיס או "שיחקה גופה!" בכל אזכור של נועה תשבי, פשוט כי זה מאגר האנקדוטות שקיבלנו בחפיפה לתפקיד. ציון ברוך, כך נדמה, הולך והופך בעצמו ליצור שהוא סך כל האנקדוטות הצהובות עליו, ולא יותר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונה שווה אלף אזכורים במדורי הרכילות. ציון ברוך, בר רפאלי ויעל פוליאקוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוא מסתובב עם בר רפאלי, עכשיו עם יעל פוליאקוב, עכשיו שוב עם בר רפאלי, עכשיו עם שתיהן. כן עם ליאת אשורי לא עם ליאת אשורי, יצא עם אברג'יל עבר למגריזו עקף בגינזבורג ועצר לסמבוסק. התחיל ללבוש כובע, הוסיף צעיף, הוריד את הצעיף, גידל שיער, חזר לכובע, עשה גוונים. קפץ למימונה, פגש את ביבי. ביבי העלה תמונה שלו לפייסבוק, הוריד, הוסיף סרטון אנימציה, צייר עץ, צייר משולש, עשה ברווז, שם כובע, הוריד צעיף. מעגל אינסופי של אנקדוטות-כלום שנועדו לפרנס את ידידינו האהובים מוואלה סלבס, כי עכשיו ציון נסע לאילת עם בר רפאלי וגם עם יעל פוליאקוב, והוא חובש כובע. והכובע "גדול", אם אתם יודעים למה אנחנו מתכוונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וזה משהו שעשיתי פעם. זה נקרא סרט. ציון ברוך ב"הפנטזיה הגדולה של סימיקו הקטן"/מערכת וואלה!, צילום מסך

וככה הוא מתקיים בתודעה שלנו, כדור אבק נוצץ של שמועות ופיפרוצים. זה כבר לא משנה אילו שמועות הן נכונות ואילו פיקציה, כי הציון ברוך שלנו עשוי גם מזה וגם מזה. זו הסיבה שלא הצלחתם להיזכר שהסרט שבו הוא כיכב ממש עכשיו היה "הפנטזיה הגדולה של סימיקו הקטן", הסיבה שבגללה הסרט לא שרד בקופות. כי אסי ישראלוף יכול לעשות תפקידי אופי מוצלחים ושלום מיכאלשווילי יכול להמציא את עצמו מחדש ב"עספור", ויקשיבו להם, אבל ציון ברוך הוא כבר יותר מדי "ציון ברוך" מכדי שישמעו אותו. "ציון ברוך" פיקטיבי של מדורי הרכילות, טורי ביקורת האופנה, השקות, אנקדוטות צהובות, שאינו קיים באמת. הוא עצמו פנטזיה של סימיקו הקטן. קטן, ווינק ווינק, אם אתם יודעים למה אנחנו מתכוונים.

"הפנטזיה הגדולה של סימיקו הקטן": איך הסרט?
ציון ברוך: עובדה או אגדה? דברו איתנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully