וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הישרדות VIP": יוליה פלוטקין דופקת את נטלי דדון

17.6.2012 / 2:27

טוב שנזכרנו שיוליה קיימת ועם לא מעט עזרה, היא נתנה לנטלי דדון כאפה שגם הביקיני לא הציל ועכשיו - הכל מוכן לאיחוד. הבלוג של רחלי רוטנר

מתי מיקי מאוס יגיע עם הפסלון?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה זה האובר-אקטינג הזה? תורג'י/מערכת וואלה!, צילום מסך

"האם... יוליה.... תציל... את בוקי?!" טרדו אותנו הפרומואים כל השבוע, והלב פרפר. האם באמת? מה פירוש תציל אותו? ומי זאת יוליה בכלל? ובהינף פרק אחד, יוליה הפכה לדמות ממשית. אז האם... היא... תציל...?

1. אבל רגע, כולם להיות בשקט, תורג'י משחק. הוא רוצה שעזאם יחשוב שהברית שלו התפרקה, אז הוא מעמיד פנים שבגד בענת ועכשיו הוא יושב מסוכסך וקודר באוהל והייאוש מטפטף מתנוכיו. "הוא קצת נסחף, מה זה האובר אקטינג הזה", ממלמלת אנה לענת בצד, אכולת געגועים למשמושיו החמים. אבל הברוגז המזויף ממשיך, ועזאם מכריז בדמעות שיש אלוהים, והוא דרוזי: הבנות שונאות את תורג'י, בקרוב הוא ייפול, וסוף סוף עזאם יהיה הגבר של השבט, ואנה וענת יישבו לו כל היום על הברכיים ויתחננו לשמוע סיפורים על אריק שרון.

ובעוד עזאם הוזה-הוזה-הוזה, תורג'י וענת מדלגים בעליצות ליער כדי למצוא יחדיו את פסלון החסינות. בידיהם מפה המשורבטת ביד אמן של תינוק עיוור שהתעטש גואש. אבל זה בסדר, הם לא באמת זקוקים למפה: באמצע העץ מולם מונח גלוי פסלון חסינות, מוקף שלטי ניאון ענקיים עם כתובת מהבהבת "הנה הפסלון", כשבכל שעה עגולה עוברת לידו תהלוכה של בובות דיסני ששרות "פסלון פסלון זהו הפסלון" עם תותחי קונפטי. מה לעשות, כשעונה שלמה אף אחד לא מבין את הרמזים לפסלון חסינות (בעיקר כי עזאם קיבל את רובם ועשה מהם טיסנים) צריך לדחוף לשורדים את הפסל קצת יותר חזק. אם גם הפעם הם לא היו מוצאים אותו, מיקי מאוס כבר היה מגיע אליהם אישית באמצע הלילה ודופק להם את הפסלון בראש.

יוליה ורומיאו, כלומר בוקי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתי נפתחת התערוכה? יוליה/מערכת וואלה!, צילום מסך

2. יוליה בדילמה. מצד אחד, היא הבטיחה לשבט להפסיד בכוונה במשימת הגלדיאטורים כדי שאושרי לא יחזור למשחק וימשיך לנאום להם על אמת וחברות וחינוך. מצד שני, היא נראית מה זה כוסית על הקורה, חבל ליפול ממנה כל כך מהר. אז היא מחרבשת משהו על זה שגם אותה חינכו להיות אדם ישר, כמו אושרי, ומנצחת במשימה. מקסימום היא תגמגם משהו לא ברור לחברי השבט שלה ("לא אמרתי 'כן', אמרתי 'אל תדאגו', זה משהו אחר לגמרי") וכולם ישנאו אותה. משה מיד מזדהה איתה, כי גם הוא אוהב לפקשש בטוב-לב את התכניות של כולם ואז לגמגם בהפתעה "אופסי, אני מסכן!" וללכת לישון מוקדם.

3. אבל לא לדאוג ליוליה, גם היא קיבלה את עיטושי הגואש העקומים שאמורים להוביל אותה לפסלון חסינות, ובוקי עוזר לה למצוא אותו, למרות שלאיתי שגב הוא אומר שהוא עומד לגנוב אותו. כל כך הרבה בגידות מדומות במקום אחד. רק שבוקי קצת פחות מוכשר בהצגות שלו, וכשאיתי שגב שואל אותו איך נראית המפה, הוא מקבל דקלום חגיגי בן שעה שעיקרו "אמ... מהבאר... אמ... אתה לוקח... אממ.... צעד אחורה.... אמ... שלושים מעלות... אמ..." כי לשקר אין רגליים, אז הוא פשוט זוחל באטיות חולנית עד שמישהו דורך עליו בטעות.

4. ומכיוון שיוליה הצליחה כל כך יפה במשימת הגלדיאטורים, שבה היה צריך לאזן כדור קטן בשיווי משקל, הוחלט שגם משימת החסינות תהיה משימת איזון כדור קטן בשיווי משקל, ליתר ביטחון. ובאמת, יוליה שוב מנצחת, ועכשיו יש לה גם שרשרת חסינות וגם פסלון חסינות (אחרי שקיבלה גם מפה וגם רמז), כדי שהיא תוכל, כמו שאמרו בפרומואים, "להציל... את... בוקי!". או סתם לפתוח תערוכת חסינויות על המדף מעל המיטה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

החזה לא הציל את נטלי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוצה חברות? תחזרי ל"בכיפיות". נטלי דדון/מערכת וואלה!, צילום מסך

5. ובמועצת השבט – סערת שיעמום. אנשים צועקים ושוצפים סביב הנושא – האם אושרי היה בסדר או לא בסדר, למי הוא שיקר והכיצד. בוקי מנמנם מעט בינתיים: הוא כבר יודע שהוא מודח, מה אכפת לו כל ההתחבטויות הרטרואקטיביות האלה עכשיו. אבל ליוליה יש הפתעה בשבילו. הנערה שמתחילת העונה לא ממש שמתם לב אליה כי תמיד החזה של אנה ונטלי הסתירו לכם, שלפה את פסל החסינות ו"הצילה... את... בוקי!", למרות שיכלה בקלות לשמור לעצמה את הפסלון לימים גשומים. נטלי דדון לא מספיקה לומר "אבל החזה שלי---" והיא מיד מועפת לאי התקווה, וברית המלכים, שרק לפני שנייה היתה "ברית הלוזרים", מתמוטטת. ועכשיו, הכול מוכן לקראת האיחוד.

הטיפ של בוקי:

אמ... קחו שלושים מעלות מה... אמ... מהזה... כלומר... אני... אה...

מילה מהמודחת:

לא קיבלתי כזה מרפק לצלעות מבלונדינית פעורה מאז שהייתי ב"בכיפיות".

ומנחה "רוקדים עם כוכבים" היה אומר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully