וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות השידור נלחמת בקרן נויבך: תמנה לה מגיש "מאזן"

עינב שיף

20.7.2012 / 1:52

הרשות ממשיכה בקרב נגד המגישה של "סדר יום" הפופולרית ברשת ב' עם מינוי של מנחה מארח. הראשון שבהם הוא מנחם בן, שיצא נגד נויבך בעבר בטורו

סערה ברשות השידור: הנהלת רשת ב' החליטה למנות מגיש אורח לצד קרן נויבך בתוכנית "סדר יום", מהתוכניות החזקות ברדיו הישראלי המשודרת בכל בוקר ועוסקת בנושאים חברתיים וכלכליים. לדברי גורמים ברשות, ההחלטה נבעה מרצונם "לאזן" את התכנים האלטרנטיביים בהם עוסקת נויבך מדי יום, מהמחאה החברתית ועד מצב הביטוח הלאומי ועוד.

גורמים ברשות הגדירו את ההחלטה כנסיון בוטה לפגוע בנויבך ובאג'נדה של "סדר יום". זאת, לאחר שקברניטי הרשות כבר ניסו בעבר להדיח את עורכת התוכנית וזימנו אותה לשימוע לפני פיטורים.

זאת ועוד, ברשות החליטו ללהק לתוכנית הראשונה את מנחם בן, הפובליציסט ומבקר הספרות, שפוטר בעבר מהזכיינית "קשת" בשל התבטאויות בעלות גוון הומופובי. נויבך יצאה בעבר נגד בן, שכתב עליה בטורו "העובדה היא שמי שקראה להחרים אותי בגלל דעותיי, מורחקת עכשיו בגלל דיעותיה. יש כאן , תודו, איזשהו צדק פואטי".

נויבך סירבה להגיב לדברים. מרשות השידור נמסר בתגובה: "מדובר בהחלטה מקצועית של מנהל הרדיו מיקי מירו, שמטרתה להפוך את השידורים מגוונים ומעניינים יותר על מנת להגביר את ההאזנה לתוכניות הבוקר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully