וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הישרדות VIP": למה לא הדחתם את תורג'י?

26.7.2012 / 0:44

בזמן שכולם אכלו את הראש על "הזדמנות חד פעמית להדיח את תורג'י", תורג'י אסף את כבוד אשכיו האבודים וזכה, איכשהו, לעוד שבוע על חשבון נטלי דדון. הבלוג של רחלי רוטנר

מתי זה עכשיו?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבל איתי אמר! תורג'י/מערכת וואלה!, צילום מסך

רגע, עצרו הכול: יש פה הזדמנות חד פעמית להדיח את תורג'י. נשבעת לכם, זה מה שאמר איתי שגב בפרק של אתמול. ובפרק של שבוע שעבר, ולפני שבועיים, וגם בפרק שלפני חודש. אז חייבים לעשות משהו בקשר לזה, כי הזדמנות חד פעמית להדיח את תורג'י לא מגיעה כל יום, אלא מקסימום כל יומיים, פעמיים ביום ובשישי וערבי חג מ-8:00 עד 13:00. הזדמנות חד-פעמית, רבותיי! כנראה שהפעם באמת הולך לקרות משהו עם זה! אל תלכו לשום מקום, כי כנראה הערב תורג'י יודח! אך תחילה.

1. דו קרב על אי התקווה. פרסטר מטפס החוצה מערימת הפסולת הביתית שלו, הכוללת שיער, גלידי עור ונמלים, ושוב יוצא להילחם על זכותו להרקיב לנצח על אי הפושפושון שלו. וכרגיל, הוא מנצח, כי האי שומר עליו ורוצה להשאיר אותו בתוכו, כמו בן מ"אבודים" רק בלי החולצה. יוליה נשלחת לחפוף שיער בווילת המושבעים, ופרסטר יכול לחזור אל האי ולהתאמן שם על מופע הסטנד-אפ החדש שלו שהושק השבוע, ומדקלם כל מיני הגיגי פוקהונטס על איחוד עם הטבע ואיזה כיף זה לאכול אורז במקום סלט פירות ולהתכסות בחול. אפילו האי ששומר עליו ואוהב אותו מרשרש לו בעלעליו "אלוהים, סתום".

2. תורג'י בודד. רק לפני יומיים הוא היה האלפא-מייל של הברית שלו, עם בחורה אחת תלויה לו על כל זרוע, ופתאום הן מצחקקות זו עם זו במספרה ורק הוא נותר זועף מחוץ לעניינים. לא רק זה, אלא שענת ואנה גם מתבוללות עם שגב מהברית השכנה, ו"עושות איתו צחוקים מול הפנים שלי", הוא מיילל. גם פוגעים לו בברית וגם בועטים לו באשכים, זה כבר יותר מדי בשביל מישהו כמו תורג'י שעקב מחסור בשטח גוף עשוי מ-90 אחוז אשכים.

"הייתי רוצה להגיד שאני לא חבר של אף אחד, להגיד פאק אוף, ולהגיע לגמר לבד", הוא נאנח, אבל הולך ליתר ביטחון להסתודד עם נטלי. הוא מציע לה לעשות מהפך, ולהדיח את אנה או ענת. היא מספרת להן אחר כך על השיחה. לא ברור מה האינטרס שלהן להאמין לה ולא להניח שהיא סתם מנסה לסכסך את הברית שלהם, אבל הן נראות די מאושרות לשמוע שהוא בגד בהן קודם ועכשיו הן יכולות לפזז לו על הטחול כמה שהן רוצות, בלי רגשות אשמה. חברים, יש פה הזדמנות חד פעמית להדיח את תורג'י! האם הן אכן יבגדו בחברן לברית? נרוץ מתחת לכמה קרשים עם חבל ונחזור לגלות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הזדמנות חד פעמית של שגב להסתכל בחזה של ענת/מערכת וואלה!, צילום מסך

3. אז במשימת השכר והעונש רצים מתחת לכמה קרשים עם חבל, ותורג'י, "גמיש וקטן" כפי שהוא מתאר את עצמו, נתקע ומפרפר בתוך החבלים כמו אוגר בתוך סלט (אל תשפטו עד שתנסו). זה אומר שאין לו צמיד וטו – אלוהים, יש לנו פה הזדמנות חד פעמית וכולי! ענת שוב מנצחת, ושגב מגיע אחרון, כי הוא נתקע לגמרי בתוך החבלים, וברגע ההפסד הוא מגיב כמו ילד קטן, צועק ובועט ומקלל ובולע את הדמעות. מכמיר לב לראות אותו זועם ככה, עם כל הרגש ובלי שום קריצה. לא ראינו אותו נסער כל כך מאז שהיתה לו יום הולדת אבל הוא היה חולה.

4. לא, ענת ואנה עדיין לא החליטו אם לבגוד בתורג'י או לא. האם להצטרף אליו ולהדיח מישהו מדאנג, או להצטרף לשגב להזדמנות, החד פעמית כזכור, להדיח את תורג'י. הן יושבות בתוך הים ומתלבטות – סצנה שלנצח תיחקק בזכרונם של השורדים המיוסרים שממתינים לתשובתן. "הן יושבות שם במים ומתלבטות!" זועק האחד. "כמה זמן עוד נחכה להן כדי לגלות מה הן החליטו?" מתייפח השני. "יושבות להן כמו פקאצות למה מי הן בכלל ינעל ראבאק!" צועק מישהו שהוא אולי בוקי ואולי לא, תנחשו לבד. במיוחד מתייסר תורג'י, כאמור, בגלל מצבם האנוש של אשכיו התודעתיים. שהוא, איתי תורג'מן, יילך להתחנן על חייו בפני שני יצורים עם שחלות? הסיטואציה היחידה שבה הוא מוכן להתכופף בנוכחות אישה היא כדי לקחת את התחתונים שלו בחזרה.

ולרגע קורה משהו מעניין: שני מחנות האויבים מתאחדים. גם לשגב, נטלי ובוקי וגם לתורג'י נמאס לחכות, ופתאום שגב מציע לתורג'י להפתיע להתהפך על אנה וענת. "ארבעתנו נצביע אנה", הוא אומר, ונראה שתורג'י שוקל את העניין. זה מהלך טיפשי, כמובן, אבל האפשרות שופכת אור חדש ומעניין על המשחק, אם כי בכל זאת – לא מוותרים כל כך מהר על הזדמנות חד פעמית להדיח את תורג'י!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ועד שיחליטו מי יודע - שוט תחת!/מערכת וואלה!, צילום מסך

5. והערב במועצת השבט: פמיניזם! "הנשים עושות לכם בית-ספר, הא?" קורץ גיא זו-ארץ לשורדים במילואימניקיות ממזרית, "איזה יתרון יש לנשים על גברים?" הוא שואל וכולם מרימים את הכפפה: שגב צוהל "לנשים יש שני דברים בולטים", אנה מכריזה "אני גאה להיות אישה בהישרדות" ואומרת שנשים יכולות גם לגדל ילד לבד וגם להדליק מדורה בגשם. זו-ארץ מסכם שאם נשים מסוגלות להסתדר בלי גברים על האי, אז לא צריך גברים בכלל, מין לוגיקה של פמיניסטים-בכאילו שקיבלו מכה בראש כשהיו תינוקות. ותורג'י, שהאשכים שלו כבר עומדים להתפרק, קורא בבהלה "אבל הגברים בשבט סוחבים עצים!", ומטיח בזו-ארץ: "אל תוציא אותי כוסית בשיחה הזאת!" "אתה גבר גבר, תורג'י", מרגיע אותו זוארץ, ונשמע "פלינק!" חזק באוויר: האשכים נפלו סופית.

אחרי שאיתי שגב נזכר שבמדינה אין זכויות שוות לגבר במשפחה וכולם נהיים עצובים, הגיע הזמן להצביע, ומתחיל סלט קולות מטורלל שלא קשור לכלום, שבסופו ברית תורג'י-ענת-אנה מדיחה את נטלי. מה? מתי זה קרה? ואתם לא נורמלים! היתה לכם הזדמנות חד פעמית להדיח את תורג'י!

ספסל המושבעים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איך יכולתם? יוליה פלוטקין/מערכת וואלה!, צילום מסך

והיום בפינת המושבעים: יוליה שואלת "איך יכולתם", וענת עונה לה שבמשחק הזה כולם משקרים – כולל ידידנו המושבעים. הנ"ל מתעוררים פתאום משנתם ומתחילים לצרוח "דווקא אני לא!", כשעזאם שואג לסירוגין "מעולם לא שיקרתי" ו"טוב שיקרתי אבל אתם התחלתם". ההמולה לא נרגעת עד שזו-ארץ משתיק אותם בכוח, והם חוזרים לנמנם בספסלם. לילה טוב, מושבעים!

הציטוטים:

"אני לא יכול לעשות צעד בלי שהמכנסיים ייפלו לי!" (בוקי מרים לנחתה)
"זה צעד קטן לאדם, תחת גדול לאנושות" (ושגב מנחית)
"אני רואה אותו! שנים שלא ראיתי אותו!" (בעקבות ההרזייה הפתאומית בוקי פוגש ידיד ותיק)
"כיום אני אפילו לא מסוגל לטפס על העמוד במועדון החשפנות" (אבל עדיין יש דברים שבוקי לא יכול לעשות)
"אתה יודע איך תוכל לחלק את הנאד שלך לארבע? שים כפתור" (ממשיכים לייצר בדיחות גועל מבוקי)
"אני באה מבית שבו אבא עובד ואימא מבשלת. ואימא גם עובדת" (אנה מציגה אוטופיה פמיניסטית)

"הישרדות VIP": כל הפוסטים בבלוג של רחלי רוטנר
"הישרדות VIP": הופתעתם מההדחה? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully