וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שובר שורות"- ארון פול מתכונן לעונה האחרונה: "זה ייגמר בדם"

ארון פול אף פעם לא יכול להיות בטוח שמחר לא יהרגו את הדמות שלו ב"שובר שורות", אבל ערב עליית העונה האחרונה הוא מודה: זה עשוי להיגמר בדם

בשנים האחרונות הפכה "שובר שורות" לאחת הסדרות המדוברות והחביבות ביותר על קהילת המבקרים. לא פעם אף הכתירו אותה כ"דרמה הטובה ביותר בטלוויזיה כיום". כעת, למורת רוחם של אוהדיה, היא צועדת אל קו הסיום הבלתי נמנע. העונה הנוכחית והחמישית במספר, שעולה אצלנו הערב ב-yes, היא האחרונה, כאשר שמונת הפרקים הראשונים עולים כעת ושמונת האחרונים מתוכננים להגיע לשידור ב-2013. הסדרה היוותה שדרוג מהפכני בסטטוס של הכוכב בריאן קרנסטון, אך במקביל גם שימשה כקרש קפיצה לעזר שכנגדו, השחקן ארון פול.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הטון הכולל של העונה הוא אפל". פול מתוך "שובר שורות"/מערכת וואלה!, צילום מסך

פול מגלם בסדרה את ג'סי פינקמן, צעיר תזזיתי שחבר למורה שלו מהתיכון, וולטר ווייט, כדי להשלים הכנסה בייצור ומכירת קריסטל מת' משובח. על הדרך נאלצים ווייט ופינקמן להתנהל מול ראשי קרטלי הסמים הגדולים השולטים בניו מקסיקו. לאחר סדרת האירועים הדרמטים שחתמה את העונה הרביעית, התהפכו היוצרות כשוולטר חיסל את האיש החזק בעסקי הקריסטל מת', גאס פרינג, בסצנה מחרידה ועוצרת נשימה, ולאחר מכן הכריז "זה נגמר, אנחנו בטוחים, אני ניצחתי". כל שנותר כעת לג'סי זה להביט מהצד בבעתה בעלייתו לגדולה של שותפו. "המתח יבעבע למשך זמן מה אבל בהדרגה יגיע רגע הפיצוץ, זה מאוד אינטנסיבי", מספר ארון פול בראיון מיוחד שמתקיים במלון הילטון בסן דייגו ערב עליית העונה החמישית. "הטון הכולל של העונה הוא די אפל. כל הסדרה הולכת ונעשית אפלה יותר. אבל בסופו של דבר בהתאם לנסיבות שבעלילה זה הגיוני".

בסוף העונה גילו הצופים שוולטר היה זה שבעצם הביא להרעלתו של הילד ברוק, אבל ג'סי עוד לא יודע את האמת.

"אבל כבר ראינו בעונה הקודמת איך ג'סי הגיב כשהוא רק חשב שוולטר הרעיל את הבן של בת זוגו, היה שם אקדח. אני חושב שעומדים להיות רגעים מותחים ביותר וזה עלול להסתיים בשפיכות דמים".

הטריילר של העונה החמישית:

מה הסטטוס הנוכחי של הצמד וולטר-ג'סי?

"מאוד מעניין לראות מה יקרה ליחסים של וולטר וג'סי בעונה החדשה, יש הרבה דברים מרתיעים ומבהילים שקורים ויהיה מפחיד לראות. אבל אני שמח שג'סי קיבל את השותף שלו בחזרה, אפילו אם זה לזמן קצר".

איך ג'סי מגיב לכוח החדש שיש לוולטר בידיים?

"איך שאני מפרש את זה, ג'סי תמיד מרגיש שהם כולם נקלעו לעסק שגדול עליהם בכמה מספרים. יש רגעים בהם הוא נרגש מהעובדה שהוא מצליח במשהו, כי הוא הורגל לכך שתמיד הוא בצד של המפסידים. כך שכשהוא מזהה הזדמנות לקצה חוט של תקווה הוא דבק בזה. בעונה החדשה הוא מוצא את עצמו במצב של פחד נוכח כל מה שקורה סביבו".

מה לדעתך עומד מאחורי ההצלחה של הסדרה?

"מה שנהדר בסדרה הזו היא העובדה שמוכרחים לצפות בכל פרק, אולי אין לנו את גרעין המעריצים הגדול בעולם, אבל מי שבאמת אוהב הוא צופה מושבע, חייבים לעקוב אחר הסדרה במלואה. אין מצב שמפספסים או מחליטים לוותר על צפייה בחלק מהעונה. וגם עבורנו כל פעם מחדש כבר מהדף הראשון של התסריט זה מרתק".

אתה כבר חושב על היום שאחרי "שובר שורות" ועל הדבר הגדול הבא?

"האמת היא שלא ממש, כי מבחינתי אין משהו שיכול להשתוות לזה, הכל ירידה תלולה מכאן. אני מקבל את זה וזה בסדר גמור. אני לא יכול לעצור ולחשוב כי אני יודע שזאת גולת הכותרת של קריירת המשחק ואני חי עם זה בשלום כי 'שובר שורות' זה מסע אדיר וכל שאני יכול לקוות זה להמשיך לעבוד".

קאסט "שובר שורות" בפסטיבל קומיק קון. GettyImages
ככל שמתקרבים לסוף, הדיכאון גדל. חברי הקאסט של "שובר שורות" בפסטיבל קומיקון האחרון./GettyImages

זה ללא ספק הרגע הגדול בחייו של ארון פול, שיחגוג 33 בסוף החודש, אבל זה לא יהיה מופרך להניח שעוד נכונות לו שנים רבות בביזנס. לאחר שבמשך שנים הופיע בתפקידי אורח רבים בסדרות שונות, בהן "אהבה גדולה" שם גילם את בן זוגה של שרה הנריקסון (אמנדה סייפריד), הגיע התפקיד ב"שובר שורות". אותו תפקיד זיכה אותו ב-2010 בפרס אמי והעניק לו מועמדות נוספות בטקס הקרוב. במקביל הוא מתחיל לעבוד על תפקיד ראשי בפיילוט של HBO בשם "המיסיונר", שאחד מהאנשים שעומדים מאחוריו הוא השחקן והמפיק מארק וולברג. מדובר בדרמת מתח המתרחשת בברלין של שנות ה-60 ברוח המלחמה הקרה. פול מסרב להתייחס לדיווחים על הג'וב החדש, אבל מוכן להמשיך לפרט לגבי העתיד של הג'וב הנוכחי: "יש לפנינו עוד צילומים של שמונת הפרקים האחרונים בנובמבר", הוא אומר, "ובעונה הפעם יש את שלושת האמיגוס – ג'סי, וולטר ומייק – יחד, ושיהיה ברור שאין חיבה יתרה בין השניים האחרונים לפחות".

האודישן של ארון פול לתפקיד ג'סי פינקמן:

דווח כי לפי התסריט המקורי של העונה הראשונה, ג'סי היה אמור למות בסופה. איך הרגשת כשהחליטו להשאיר אותך?

"אני אז בכלל לא ידעתי שזה היה התכנון. אני לא יודע יותר מידי על מה הולך להיות, אני מקבל תסריטים שלושה-ארבעה ימים לפני שאנחנו מתחילים לצלם פרק. מאז כל שנה אני בפאניקה ומרגיש שהבחור הזה יכול לסיים את דרכו בכל רגע נתון. אבל אני חושב שבעונה השנייה הגיעו יותר להבנה כמה הוא חיוני לעלילה".

איפה העונה החמישית מוצאת אותו?

"ג'סי מחפש אישור מוולטר בסופו של דבר והוא יעשה הכל בשביל להשיג זאת. הביזנס כבר לא מעניין אותו אלא רק מפחיד אותו. כמו גם העובדה שוולטר הפך למניפולטור ענק ומשחק בו ובכל היתר כמו בובות. כולם הפנו לג'סי את הגב כך שוולטר הוא האדם היחידי שיש לו, אז הוא בכלל לא מבין כמה משחקים בו".

אתה במכוון שומר על מעטה סודיות כבד?

"לחלוטין, ואני מאוד מרגיש את זה הפעם יותר מבעבר. אי אפשר להביא אורחים לבקר בסט והדינמיקה בהחלט יוצאת דופן. בגלל שתמיד ידענו שיש סוף אבל לא באמת ראינו אותו עד עכשיו, זה די עצוב. כלומר אני שמח שאני זוכה לדבר על הסדרה כי היא עדיין חיה ונושמת, אבל אחרי כל פרק שאנחנו מסיימים לצלם, אתה קולט שזה עוד צעד אחד לקראת הסוף וזה מדכא".

נערה גולשת: הקמפיין הוויראלי המבריק של "שובר שורות"
"שובר שורות": התפקידים הגדולים של בריאן קרנסטון
"שובר שורות": אייל רוב מסכם את העונה הרביעית המטורפת
"שובר שורות": מתרגשים לקראת העונה החדשה? שתפו אותנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully