וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למלא את החלל" לא יוקרן בשבתות

רוני אפרת

28.9.2012 / 12:34

הסרט שכבש את פרסי אופיר ויתמודד על מקום קטגורית הסרט הזר הטוב ביותר בפרסי האוסקר, לא יוקרן בימי שבת, זאת לבקשת הבמאית החרדית רמה בורשטיין

הסרט "למלא את החלל", זוכה שבעה פרסי אופיר, בהם פרס הסרט הטוב ביותר, יגיע לאקרנים ב-18 באוקטובר אך לא יוקרן בשבתות, כך נודע לוואלה! תרבות. ההקרנות לא יתקיימו בשבת לבקשת במאית הסרט החרדית רמה בורשטיין, כאשר ההקרנות בכל שבוע יתקיימו בצהרי בצהרי שישי, ויחודשי במוצאי שבת, זאת בדומה למתכונת בה הוקרן הסרט "האושפיזין" של שולי רנד.

במסגרת מסעו בעולם, הוקרן בהצלחה בפסטיבל טורונטו וכשבוע לפני עלייתו לאקרנים בישראל, יוצג בפסטיבל ניו יורק לצד סרטיהם החדשים של אנג לי ומיכאל הנקה. כמו כן, יוקרן בפסטיבל לונדון לצד סרטו החדש של טים ברטון והעיבוד המדובר של מייק ניואל ל"תקוות גדולות".

"הסרט נעשה בכבוד והערכה לדרך בה בחרה היוצרת מחד, ולקאסט החילוני מאידך", נמסר לוואלה! תרבות מדוברות ההפקה, "נעשה שילוב מדהים. הסט המעורב היה דוגמא ומופת להתנהלות של שני עולמות שונים שהתמזגו יחדיו, תוך שמירה הדדית על ערכים ונורמות החשובים לכל אחד. סרט שהבמאית שלו הינה חרדית, אכן לא יוקרן במהלך השבת, הדבר היה ידוע מראש, הוסכם ונתמך על ידי מפיק הסרט אסף אמיר".

"מדובר בסרט ייחודי שכוחו בתרכובת המיוחדת שלו, המושתת מיסודו על סובלנות ועל הבנה ותמיכה במעורבות של כל אחד מהצדדים", הוסיף אמיר, "אנחנו גאים לעמוד מאחורי הסרט, ובאותה נשימה שלמים עם ההישגים ועם הצרכים המיוחדים שלו".

מול מי יתמודד "למלא את החלל" על המקום באוסקר?

מה דעתכם על כך שהסרט לא יוקרן בשבת? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully