וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: האמריקאים נדבקו מהזומבים

17.10.2012 / 1:31

"המתים המהלכים" שברה שיאים של נתוני צפייה, ריאליטי שעוסק בציידות חזירים נמצא במרכזה של סאגה משפטית, יוצר "אורות ליל שישי" תובע את מיט רומני ועוד חדשות טלוויזיה

המדובר: "המתים המהלכים" שברה שיאי רייטינג

סדרת הזומבים "המתים המהלכים" עלתה השבוע בארה"ב לעונה שלישית ומדוברת (ותגיע לארץ ב-11.14), אולם נדמה שגם יוצרי הסדרה והרשת המשדרת AMC לא חזו את מה שהולך לקרות: פרק הבכורה של העונה החדשה שבר שיאי רייטינג בערוצי הכבלים עם 10.9 מיליון צופים נאמנים שהעדיפו אותה על פני המתחרות (החזקות מאוד, יש לציין): "הומלנד", "אימפריית הפשע", "דקסטר", "האישה הטובה" ו"נקמה". הפרק הפך לנצפה ביותר בתולדות הסדרה, ולפרק סדרת הדרמה הנצפה ביותר אי פעם בכבלים.

הסדרה שברה שיא נוסף במשדר הנוכחי בקרב צופים בגילאי 18-49, שם זכתה ל-5.8 נקודות במדד הרייטינג, נתון שעקף סדרות מובילות ברשתות הגדולות כגון "משפחה מודרנית" (5.5), "המפץ הגדול" (5.0) ו"האנטומיה של גריי" (4.4). מדובר בנתונים מרהיבים אך לא לגמרי שומטי לסתות עבור הסדרה: בפרק הבכורה של העונה השנייה צפו 7.3 מיליון בני אדם ובפרק הסיום שלה צפו 9 מיליון.

עם פרסום נתוני הרייטינג, הודה נשיא הרשת המשדרת, צ'רלי קולייר למעריצים: "תודה על שהפכתם את 'המתים המהלכים' לכזו הצלחה אדירה. לכבוד הוא לנו שקהל המבוגרים הכי גדול בטלוויזיה עומד לצד AMC. כל כך הרבה אנשים משני צדי המצלמה עבדו קשה על הפרויקט הזה, ואני מודה ומברך כל אחד ואחת מהם על תרומתו המדהימה".

בנוסף לאיכות הסדרה, ייתכן ואת ההצלחה ניתן לייחס גם לפעילותה הלא פוסקת ברשת. בנוסף לפרקי רשת מיוחדים שהועלו בין עונה לעונה, יצרה הסדרה גם אתרים מיוחדים ומשחקי אונליין.

המיותר: יוצר "אורות ליל שישי" מאשים את מיט רומני בגניבה

פיטר ברג, כותב ובמאי "אורות ליל שישי" הנפלאה, ככל הנראה ישים פתק של המפלגה הדמוקרטית בקלפי בבחירות הקרובות בארה"ב. היוצר המוערך שיגר באחרונה מכתב חריף למועמד הרפובליקני לנשיאות מיט רומני בו הוא מאשים אותו בגניבת הסיסמה האייקונית של התכנית: “Clear Eyes, Full Hearts, Can't Lose”. ברג התרעם על העובדה שרומני בחר בסיסמה לקידום שאיפותיו הפוליטיות ואמר כי "כמובן שהפוליטיקה והקמפיין שלך לא מתאימים לנושאים בתכנית שלנו. ההשוואה הרלוונטית היחידה שאני רואה בין הקמפיין שלך לבין 'אורות ליל שישי', היא בדמותו של באדי גאריטי – שהפנה את גבו ליצרני המכוניות באמריקה כאשר ייבא מכוניות מיפן".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

רומני ניצל את הסיסמה – ששימשה במקור כסיסמת עידוד לקבוצת הפוטבול המקומית סביבה נסובה הסדרה – במספר נאומים במהלך הקמפיין שלו, והיא גם מופיעה בעמוד הפייסבוק שלו. רומני ואשתו הצהירו בעבר כי הם מעריצים של הסדרה שסיימה את עונתה החמישית והגיעה לסופה בשנה שעברה. בעבר אמר רומני כי הסיסמה "משכנעת" והוסיף כי "אלה האמריקאים. יש לנו עיניים נקיות – אנחנו יודעים במה אנחנו מאמינים. יש לנו לבבות מלאים – אנחנו אוהבים את המדינה הזאת ואנחנו לא יכולים להפסיד".

במכתבו הביע ברג זעם על כך שהמכתב יוצר קישור בין הסדרה למטה רומני/ראיין, קישור שהוא כאמור לא מעוניין בו כלל.

הביזאר: ריאליטי על ציידות חזירים במרכז מאבק משפטי

רבים המקרים בהם כאשר מוצר הופך להצלחה, יש מי שטוען שגנבו לו את הרעיון. במקרה הזה, לא ברור מדוע מישהו ירצה לתבוע זכויות יוצרים: הסדרה “Lady Hoggers” – ריאליטי של רשת A&E שעוקב אחר ציידות חזירים שנראות כמו מתאבקות גרמניות בעידן שלפני האיסור על סטרואידים - נמצאת בלב מאבק משפטי על זכויות יוצרים.

יוצרי הסדרה וכוכבותיה נאשמים כי גנבו את הרעיון לסדרה מקריסטל וורד – יוצרת של סדרת רשת בעלת אותו קונספט. וורד טוענת כי הגתה את הרעיון לסדרה שעוסקת בשלוש ציידות חזירים בשנת 2009, ויצרה אז את סדרת הרשת שלה “Hogs, Dogs And Lace”. לטענתה, היא הייתה במגעים עם רשת A&E להפקת הסדרה, אולם אז שינתה הרשת את דעתה והחליטה להפיק אותה בכוחות עצמה וללא כל קשר לוורד. הרשת סירבה להגיב בשלב זה.

ליהוק שיחוק: נב קמפבל מגיעה ל"האנטומיה של גריי"

בוגרת "שולחן לחמישה" וסרטי "צעקה" נב קמפבל מגיעה לבקר ב"האנטומיה של גריי". אתרי הבידור האמריקאים מדווחים כי קמפבל תגלם את אחת מארבעת אחיותיו של ד"ר דרק שפרד. קמפבל תשתתף במספר פרקים בעונה התשיעית של הסדרה מבית ABC שעלתה השבוע בעונה חדשה, והיא צפויה להיכנס לחייו של דרק בזמן בעייתי במיוחד עבורו: לאחר תאונת המטוס הקטלנית בסוף העונה הקודמת נפגע בידו וקריירת הניתוחים שלו נמצאת כרגע בהפסקה.

לינק לעת צרה: פיל מ"משפחה מודרנית" נותן לכם עצות

והשבוע – שניים במחיר אחד: הלינק הראשון מיועד לכל מי שאי פעם קיווה שפיל דנפי, האבא המטורלל מ"משפחה מודרנית", ייתן לו עצה אבהית. באחד הפרקים האחרונים ששודרו בעונה החדשה מעניק פיל לבתו היילי את ספר ה"פיל-וסופיה" ובו עצות אבהיות שימושיות. בלינק הבא תמצאו את כל הפילוסופיה של פיל על רגל אחת – מעצות כמו "תצפה בשקיעה לפחות פעם אחת ביום" ועד לעצות שימושיות כמו "אם עוצר אותך שוטר בצד הדרך, תאמר שלבן זוגך יש שלשול".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אל תנסו את העצות שלו בבית. פיל דנפי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הלינק השני עוסק ברשת הביזאר האהובה TLC. כאן תוכלו למצוא תרשימים המתארים את השתלשלות האירועים שהובילה את הרשת מהייעוד המקורי שלה – רשת לימודית (TLC פירושו The Learning Channel) ועד לפלטפורמה שמאפשרת את “Here Comes Honey Boo Boo”.

הקטע שעשה לנו את השבוע: המשפטים הכי מצחיקים של "הכל לטובה" בקליפ אחד

מעריצי "הכל לטובה" יצטרכו לחכות רק עוד שבוע לעונה החדשה של הקומדיה, אבל אם אתם ממש לא מצליחים להתאפק קבלו סרטון חביב שלקח את כל משפטי המחץ של כוכבי הסדרה ועשה מהם קליפ מוזיקלי מדליק במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully