וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למלא את החלל" עלה לאקרנים בישראל

18.10.2012 / 22:51

אחרי חודשים של הייפ, סרטה של רמה בורשטיין שיתמודד על מקום בקטגורית הסרט הטוב ביותר באוסקר, יצא לאקרנים. "בסוף אתה רוצה שיאהבו אותך פה", אמרה הבמאית

"למלא את החלל", סרטה של רמה בורשטיין, עלה הערב (חמישי) לאקרנים, זאת לאחר חודשים של ציפייה, במהלכם הספיק לצבור הישגים מרשימים בארץ ובחו"ל. בין היתר, נרכש הסרט להפצה בצפון אמריקה על ידי חברת סוני פיקצ'ר קלאסיקס; הדס ירון, כוכבת הסרט, זכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר בפסטיבל ונציה; הסרט זכה בפרס המרכזי של פסטיבל חיפה (אותו חלק עם "עלטה"). לצד אלה, זכה הסרט ב-7 פרסים בטקס פרסי אופיר האחרון, בהם פרס הסרט הטוב ביותר, מה שהכתיר אותו בתור המתמודד הישראלי על מקום בקטגורית הסרט הזר הטוב ביותר.

יפתח קליין, הדס ירון, רמה בורשטין. מגד גוזני
השחקנים יפתח קליין, הדס ירון והבמאית רמה בורשטיין/מגד גוזני

"בעלי הוא מפענח הרגשות שלי. לפני כמה ימים שאלתי אותו למה אני מתרגשת וכמו תמיד היתה לו תשובה", סיפרה בורשטיין לוואלה! תרבות בפרמיירה החגיגית של הסרט. "הוא אמר שזה בגלל שזה הבית. הרי תמיד אתה רוצה שיאהבו אותך. אם מישהו מבחוץ אוהב אותך זה נחמד, אבל בסוף אתה רוצה שיאהבו אותך פה".

גם ירון הביעה התרגשות מעליית הסרט בישראל ואמרה ש"יש משהו יותר אינטנסיבי בהקרנת בכורה בארץ, זה יותר קרוב ויותר לחוץ. כבר היינו בחו"ל, אבל פה פתאום חברה שלי מתקשרת אלי להגיד לי שיש פוסטר שלי בתחנת אוטובוס וזה מרגיש אחרת. קצת מוזר. ממש מעניין איך הקהל הישראלי יגיב לסרט כי את זה עוד לא חווינו. ממש מרגש לראות מה יקרה עם זה בארץ".

לצד עליית הסרט בישראל, לאנשיו יש סיבה נוספת להתרגש - לאחר שהוקרן מוקדם יותר השבוע בפסטיבל לונדון היוקרתי, במוצאי שבת יגלו אם גם שם יקטפו פרס. באשר לאוסקר, לבורשטיין, השחקנים ושאר המעורבים בהפקה יש עוד כמה חודשים לכסוס ציפורניים, היות והמועמדים הסופיים ייחשפו רק ב-10 בינואר 2013.

לרגל "למלא את החלל": דמות הדתי בקולנוע הישראלי
אוסקר 2012: מה הסיכויים של ”למלא את החלל” להיות מועמד?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully