וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיסני תפיק את "מלחמת הכוכבים" הבא שייצא ב-2015

30.10.2012 / 22:25

ג'ורג' לוקאס, יוצר סדרת הסרטים האהובה, מכר לדיסני את חברת ההפקות שלו LucasFilm והזכויות ליצירותיו. הסרט הבא בסדרה ייצא בעוד כשלוש שנים ולוקאס ישמש בו יועץ אמנותי

אולפני דיסני רכשו את חברת ההפקה Lucasfilm של הבמאי ויוצר סדרת סרטי "מלחמת הכוכבים" ג'ורג' לוקאס, בעסקה ששוויה מוערך בכ-4 מיליארד דולר. "במשך 35 השנים האחרונות התענוג הכי גדול שלי היה לראות את סרטי הסדרה עוברים מדור אחד למשנהו", מסר לוקאס לכלי התקשורת עם הפרסומים על דבר העסקה, שכוללת את הזכויות לכל ההפקות של החברה, בהן גם סרטי אינדיאנה ג'ונס. "זה הזמן להעביר את 'מלחמת הכוכבים' אל הדור החדש של הקולנוענים", הוסיף לוקאס.

לוקאס וחברת ההפקות שלו מאחורי סדרת הסרטים המצליחה "מלחמת הכוכבים", שכבר סרטה הראשון שיצא בשנת 1977 הפך להצלחה אדירה ואת לוקאס למיליונר. הדבר הוביל לכך שלוקאס לא היה זקוק לעזרתם של אולפני הוליווד בהפקת סרטי המשך וכך הפיק עבור עצמו את הסרטים הנוספים שביים בסדרה.

לפי הפרסומים, לוקאס לא יעזוב לחלוטין את החברה ויישאר בתפקיד ניהולי בכיר. בזאת מצטרפת חברת ההפקות של לוקאס לפיקסאר, מארוול, ESPN ו-ABC, אשר כולן נרכשו על ידי אולפני דיסני בשנים האחרונות. קת'לין קנדי, אשר ניהלה את Lucasfilm, תשמש בתפקיד נשיאת החברה ואילו לוקאס ישמש כיועץ אמנותי בסרט החדש והשביעי של "מלחמת הכוכבים", אשר צילומיו עתידים להתחיל בקרוב ויציאתו לאקרנים מתוכננת לשנת 2015.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully