וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: "ראלף ההורס" בפסגה

4.11.2012 / 13:31

סרט האנימציה של דיסני, המבוסס על דמויות ממשחקי מחשב, היה הנצפה ביותר בסוף השבוע בארצות הברית עם הכנסות של כ-50 מיליון דולר - וגם דנזל וושינגטון כיכב

למיקי מאוס, סימבה, ושלל נסיכות דיסני יש דור המשך די יוצא דופן: ראלף ההורס, ביריון ממוחשב עם ידיים גדולות. "ראלף ההורס" (שיעלה בארץ ב-29 בנובמבר), סרט האנימציה החדש של דיסני, מתרחש בעולם משחקי המחשב: ראלף (בקולו של ג'ון סי. ריילי) הוא נבל במשחק ארקייד בנוסח שנות ה-80, שמואס בתפקידו כאיש הרע ומחליט לעזוב את המשחק שלו ולנדוד בין משחקים אחרים. בין לבין, הסרט מתפקד כמעין "מי הפליל את רוג'ר ראביט" עם דמויות משחקי מחשב - הרבה דמויות ממשחקים רבים, מקיוברט ועד סוניק הקיפוד, מפציעים בסרט להופעות אורח שיצהילו את ליבם של ילדי שנות השמונים.

השילוב של נוסטלגיה למבוגרים ודמויות חמודות לילדים עובד (תשאלו את מפיצי "דרדסים"), הביקורות הטובות שהסרט קיבל בוודאי לא הפריעו, ו"ראלף ההורס" כבש בסוף השבוע הראשון שלו את הפסגה של טבלת שוברי הקופות עם הכנסות בסך של כ-50 מיליון דולר, תוצאה יפה מאוד עבור סרט אנימציה שאינו המשכון.

גם במקום השני חדשות טובות: "Flight" (שיגיע לארץ ב-10 בינואר) סרטו החדש של רוברט זמקיס בכיכובו של דנזל וושינגטון, הגיע לטבלה עם כ-23 מיליון דולר. זמקיס חוזר כאן לראשונה מאז "להתחיל מחדש" לעולם הסרטים ה"מצולמים", אחרי שבעשור האחרון העסיק עצמו ביצירת סרטי "לכידת תנועה" ("רכבת לקוטב", "ביוולף", "רוחות חג המולד"). מתברר שהוא עדיין יודע את העבודה – גם "Flight" מקבל תגובות טובות ברובן, כשוושינגטון גורף את מרבית המחמאות על תפקידו כטייס שהצליח להנחית מטוס נוסעים עמוס אחרי תקלה ולהציל את רוב הנוסעים, אבל החקירה שבעקבות המקרה מטילה בספק את מעמדו כגיבור.

סרט חדש נוסף השבוע הוא "The Man with the Iron Fists", פנטזית קונג-פו מטורפת שביים RZA, איש הוו-טאנג קלאן. אוסף, לא בהכרח קוהרנטי, של מכות, חבטות, ברזל, לוסי לו, ראסל קרואו ושפריצים פוטוגניים של דם. וכל הבלגן הזה הביא לסרט כ-8 מיליון דולר בלבד, ואת המקום הרביעי, מאחורי "ארגו" של בן אפלק, שממשיך לצבור הון שבוע אחרי שבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully