וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויטני יוסטון היא האישה המגוגלת בעולם

12.12.2012 / 19:24

הזמרת המנוחה והלהיט "גנגנם סטייל" מובילים את רשימת המונחים המבוקשים ביותר במנוע החיפוש גוגל. מי עוד? זמרת עם להיט טחון ושחקנית ברזילאית עם תמונות עירום שדלפו לרשת

כמו כל גוף שמתעסק בנתונים, גם ענקית החיפוש גוגל סוגרת את השנה בסיכומים, ופרסמה היום (רביעי) את מילות החיפוש הפופולריות ביותר בעולם לשנת 2012, כשבראש הרשימה נמצאת הזמרת וויטני יוסטון שהלכה לעולמה בחודש פברואר האחרון. אחריה, במקום השני ובאופן כלל לא מפתיע, נמצא הלהיט "גנגנם סטייל" של הראפר הדרום קוריאני Psy. עוד נמצאים ברשימה מכשיר האייפד 3 במקום הרביעי, משחק המחשב "דיאבלו 3" במקום החמישי, קייט מידלטון במקום השישי, השחקן המנוח מייקל קלארק דאנקן במקום התשיעי. את הרשימה סוגר באופן מפתיע מונח החיפוש BBB12, המתייחס לגרסה הברזילאית של "האח הגדול".

וויטני יוסטון. AP
חיפשנו ומצאנו - היי. וויטני יוסטון/AP

גם בפילוח חיפושים לפי אמנים יוסטון נמצאת במקום הראשון, אם כי שם דאנקן קופץ למקום השני. אחריהם, לפני הסדר: להקת הבנים הבריטית וואן דיירקשן, הזמרת המנוחה דונה סאמר, המוזיקאית לנה דל ריי, כוכבת הטלנובלות הברזילאית קרולינה דיקמן (שהפכה למושא חיפוש פופולרי לאחר שתמונות עירום שלה דלפו לרשת), מגיש הטלוויזיה הגרמני דירק באך שהלך לעולמו השנה, הזמרת הקנדית קרלי ריי ג'פסן שעומדת מאחורי הלהיט "Call Me Maybe", הזמר הברזילאי מייקל טלו שחתום על הלהיט המעיק "Ai Se Eu Te Pego" וצמד האלקטרו-דאנס LMFAO.

בפילוח סדרות הטלוויזיה ניתן למצוא, מלבד "האח הגדול" הבריזלאי, כמובן, את "האני בו בו", "דה ווייס", "אמריקן איידול", "משחקי הכס", "הומלנד" ו"נקמה". את החמישיה הראשונה בפילוח לפי סרטי קולנוע מובילים "משחקי הרעב", "סקייפול", "פרומטאוס", "הנוקמים" ו"מג'יק מייק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully