וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוטיוב מסכמת את 2012 בישראל: "גנגנם סטייל" ואייל גולן

18.12.2012 / 12:22

הראפר הדרום קוריאני והזמר הישראלי מובילים את רשימת הסרטונים הנצפים ביותר בישראל. עוד בפנים: יובל דיין, שלומי שבת ובנימין נתניהו

אתר שיתוף הוידאו יוטיוב פרסם היום (שלישי) את רשימת הסרטונים הנצפים בכל מדינה. בישראל, כמו בשאר העולם, מוביל בפער משמעותי הלהיט הוויראלי "גנגנם סטייל" של הראפר הדרום קוריאני Psy, שמפזז בצעדי ענק לעבר מיליארד צפיות – מה שיהפוך אותו לסרטון הנצפה ביותר בהיסטוריה של יוטיוב.

עוד בנושא: כל מה שלא ידעתם על "גנגנם סטייל"

מ"גנגנם סטייל" ומעלה, תשעת המקומות שייכים לישראלים. במקום השני נמצא אייל גולן עם שירו "כשאת איתו"; במקום השלישי שלומי שבת עם "יש לך"; במקום הרביעי עומר אדם עם "מאמי זה נגמר" - בשלושת המקרים הללו לא מדובר בסרטונים אלא בקטעי אודיו שהועלו לאתר, ורק מהמקום החמישי, בו נמצאת פארודיה ל"גנגנם סטייל" בשם "גמבה סטייל", מתחיל דירוג הסרטונים, שעבורם נועד האתר במקור.

גם המקום השישי מוקדש לפארודיה ללהיט שהיה בולט השנה – "היי, רק הכרנו", במחווה ל"Call Me Maybe" שנבחר לשיר השנה של וואלה! תרבות; במקום השביעי נמצא האודישן של יובל דיין מהעונה הראשונה של "דה וויס"; במקום השמיני נמצאת ברכת ראש הממשלה בנימין נתניהו ליום העצמאות האחרון, שהפכה לבדיחה בפני עצמה בשל השימוש באפליקציית האייפון Talking Tom Cat; אל המקום התשיעי הגיע סרטון האנימציה "שטויות שבחורות אומרות במסעדות", ואת העשירייה סוגר, במקום האחרון, הקליפ המילולי לאודישן של יובל דיין.

איזה עוד סרטונים היו צריכים לעשות בעשרת הגדולים? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully