וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גנגנם סטייל" הגיע למיליארד צפיות ביוטיוב

21.12.2012 / 17:59

הלהיט הקוריאני הענק של הזמר Psy, שיאן הצפיות של כל הזמנים ביוטיוב, עשה את הלא ייאמן וחצה את קו המיליארד במעט יותר מחמישה חודשים

סוף העולם אולי לא הגיע, אבל ה-21.12.2012 ייזכר ככל הנראה בזכות אירוע היסטורי אחר: "גנגנם סטייל", הלהיט של הזמר הדרום קוריאני Psy, חצה היום (שישי) את קו מיליארד הצפיות ביוטיוב. זהו הישג נוסף ללהיט הבין לאומי ההיסטורי שכבר הפך לפני מספר שבועות לשיאן הצפיות ביוטיוב של כל הזמנים. כעת מספר הצפיות בו עומד על 1,000,382,639.

"גנגנם סטייל", שהוא מעין שיר מחאה נגד נשים בנות המעמד הגבוה בסיאול, זכה להצלחה מסחררת בין היתר בזכות תנועות הריקוד הייחודיות שלו, שזכו מאז שוחרר לאינספור מחוות, חיקויים ופרודיות. השיר הגיע לצמרות המצעדים בכל רחבי העולם וגם שבר בעבר את שיא הלייקים של כל הזמנים (עובדה שהכניסה אותו לספר השיאים של גינס). ואמנם, ההישג האחרון שלו הוא הוא שיא השיאים עבור הלהיט שנמצא ברשת רק מעט יותר מחמישה חודשים - החל מ-15 ביולי.

מאז הצלחתו המטאורית של הלהיט שלו, הפך פסיי לכוכב בינלאומי, ולאחרונה הופיע איתו בטקס פרסי MTV, בפני נשיא ארצות הברית ובעוד שלל אירועים מתוקשרים. עם זאת, שיר שערורייתי מעברו של פסיי שקורא להרג חיילים אמריקאים העמיד לאחרונה בסימן שאלה את דמותו הציבורית. בניגוד ללהיטים ויראליים רבים, "גנגנם סטייל" ממשיך לצבור צפיות בקצב מסחרר, ותפס פער משמעותי בצמרת טבלת הצפיות בשבועות האחרונים.

יוטיוב מסכמת את 2012 בישראל: ”גנגנם סטייל” ואייל גולן
חולשה לרקדנים: ריקודי 2012 הגדולים ביותר
מיליארד צפיות ל”גנגנם סטייל”? גם אתם יכולים - המדריך המלא

מה דעתכם על "גנגנם סטייל"? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully