וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Psy יפסיק לבצע את "גנגנם סטייל": "השיר הפך לפופולרי מדי"

1.1.2013 / 15:16

הראפר הדרום קוריאני ששבר כל שיא יוטיוב אפשרי, הצהיר שיחדול מביצוע הלהיט הויראלי שהביא אותו לגדולה בשל תחושת מיצוי והרצון לעבוד על חומרים חדשים

הגיע הזמן לתלות את האוכף הדמיוני: חשבתם שמעייף לשמוע את "גנגנם סטייל"? מסתבר שיותר מעייף לבצע אותו. Psy, הראפר הדרום קוריאני שעומד מאחורי הלהיט הוויראלי שרק לאחרונה שבר שיא עולמי וחצה את רף מיליארד הצפיות ביוטיוב, אמר בראיון ל-MTV שלא יופיע יותר עם השיר, זאת לאחר שביצע אותו - אולי בפעם האחרונה אם יעמוד בהבטחתו - בתוכנית סגירת השנה של דיק קלארק ששודרה אמש (שני) ב-ABC.

"להיות בטיימס סקוור בערב השנה החדשה זה כבר מיוחד – זו הבמה הגדולה ביותר ביקום. חוץ מזה, מדובר ביום ההולדת שלי. השילוב של כל אלה מבשר אולי את סופו של 'גנגנם סטייל'. איזו דרך טובה יותר יש לעשות את זה? זה יום ההולדת הכי גדול ומשמעותי שלי".

"השיר הפך לפופולרי מדי, ובשלב הזה אתה כבר צריך לדאוג בנוגע לאורך החיים שלו. אני עובד עכשיו על סינגל חדש", הוסיף Psy ואז הסתייג מעט מההצהרה שלו: "אני לא אומר שעכשיו זה הסוף שלו, יש לי עוד הזמנות – בקרוב אופיע בפריז ובסין, אז אני חייב עוד לתת טעימה. רק תרשו לי להוסיף שבאמריקה אני חייב סינגל חדש".

יוטיוב מסכמת את 2012 בישראל: ”גנגנם סטייל” ואייל גולן
חולשה לרקדנים: ריקודי 2012 הגדולים ביותר
מיליארד צפיות ל”גנגנם סטייל”? גם אתם יכולים - המדריך המלא

מה דעתכם על "גנגנם סטייל"? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully