וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: "המנסרים מטקסס" מדיחים את "ההוביט" מהפסגה

6.1.2013 / 14:13

הפרק החדש בסדרת סרטי האימה הבלתי נגמרת הצליח לכבוש את הפסגה, כשמאחוריו "ג'אנגו ללא מעצורים" של טרנטינו שעדיין רץ חזק, ו"ההוביט" שהופך סופית לסרט המצליח של השנה

צילום מסך

חגי סוף השנה עוד לא היטשטשו במרחק, וכבר אנחנו צונחים אל תוך ינואר, העונה הקולנועית הסכיזופרנית ביותר. מצד אחד, סרטי האוסקר, המבחר האיכותי של השנה, מקבלים הפצות רחבות וזוכים להרבה תשומת לב ופרסים; אבל במקביל, הסרטים החדשים שיוצאים להפצה רחבה נוטים להיות המיץ של הזבל.

לדוגמה: "Texas Chainsaw 3D", עוד ריבוט לסדרת "המנסרים מטקסס". סרט האימה המקורי יצא ב-1974; בשנות ה-70 וה-80 יצאו המשכים וספין-אופים, ב-2003 יצא הרימייק, בהפקת מייקל ביי, שקיבל פריקוול משלו, ועכשיו – זה שוב מתחיל מחדש, עם סרט שהוא ספק רימייק, ספק המשך ישיר לסרט המקורי מ-1974. כנראה שעשר שנים הן פרק הזמן המקסימלי שבו זיכיון קולנועי יכול להמשיך עד הריבוט הבלתי-נמנע. כצפוי, הגירסה החדשה והתלת-מימדית לא כבשה את לב המבקרים, אבל בקופות דווקא הביאה תוצאות מכובדות בהחלט: הכנסות הסרט בסופ"ש צפויות להסתכם בכ-25 מיליון דולר, וגם אם מיד לאחר מכן הוא יצנח וייעלם, זה יספיק כדי להחזיק את הסדרה בחיים לעוד סרט.

בשלושת המקומות הבאים, הסרטים המצליחים של חג המולד וראש השנה עדיין מביאים מספרים יפים: "ג'אנגו ללא מעצורים" של טרנטינו במקום השני עם כ-19 מיליון דולר, "ההוביט" שלישי עם כ-16 מיליון ו"עלובי החיים" במקום הרביעי עם כ-15 מיליון. "ההוביט", בקלות הסרט המצליח של החורף, חצה כבר את קו ה-750 מיליון דולר בהכנסות בכל העולם, בעוד ג'אנגו והעלובים נמצאים שניהם באזור ה-100 מיליון דולר בארה"ב, ועבור שניהם זה מספר מכובד מאוד.

אל תחתית הטבלה, במקום העשירי, הגיע "אדמה מובטחת", סרטו של גאס ואן סאנט, שיצא ברגעים האחרונים של השנה בניסיון קלוש להשתחל לרשימות האוסקר, אבל זה, כך נראה, לא הולך לקרות. למרות הבמאי ולמרות מאט דיימון בתפקיד הראשי, הדרמה הסביבתית הזאת לא הצליחה להלהיב את המבקרים ולא את הקהל, והכניסה רק כ-4 מיליון דולר בסוף השבוע.

מחכים לפרק החדש בסדרת "המנסרים"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully