וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן אטיאס, אניה בוקשטיין, נטע גרטי ורותם זיסמן לסדרה חדשה

10.2.2013 / 16:46

ארבע השחקניות ישתתפו בסדרה הקומית החדשה של ציון, אותה כתב וגם עתיד לביים עבור הזכיינית רשת

נטע גרטי, אניה בוקשטיין, רותם זיסמן ומורן אטיאס לוהקו לארבעת התפקידים הראשיים בסדרה "עממיות" מבית רשת. הסדרה הקומית נכתבה על ידי נאור ציון שגם עתיד לביים אותה והיא הפרויקט הראשון שלו בזכיינית. צילומי הסדרה, בהפקת מרק ומיכאל רוזנבאום, יחלו בחודשים הקרובים והאודישנים לשאר התפקידים בסדרה יושלמו בימים אלה.

"עממיות" מגוללת את סיפורן של ארבע חברות שמגיעות מהפריפריה אל מרכז הארץ. הן משנות את שמות משפחתן ומצליחות להשתחל לאגף הנהלת החשבונות באחד מהמשרדים היוקרתיים של שוק ההון בארץ. הארבע מסוות את סגנון ההתנהגות האמיתי שלהן ומנסות בכל כוחן להשתמש בקשרים החדשים שיצרו בכדי למצוא חתן מיליונר שיגשים את כל חלומותיהן. בדרכן למטרה הנכספת, הן מנסות לגבש אסטרטגיות כיבוש שונות שדורשות מהן לגייס את כל חוכמת הרחוב שצברו.

"אני שמח מאוד ונרגש לצאת לדרך עם סדרה שאני מאוד מאמין בה ולשמחתי הרבה הצלחנו לגייס את נבחרת החלומות הטובה ביותר עבור ארבעת התפקידים הנשיים הראשיים בסדרה", מסר ציון. "היה לי חשוב מאוד שמלבד העובדה שהן צריכות להיות שחקניות ברמה הגבוהה ביותר, כולן יהיו נשים חזקות בעלות כריזמה טבעית וכובשת שתגרום לקהל להתאהב בהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully