וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינה מחול זכתה בגמר "דה וויס"

דה וויס

23.3.2013 / 23:35

מחול, המתמודדת של שלומי שבת, היא הזוכה הגדולה, לאחר שגברה על אופיר בן שטרית, רודי ביינסיין ודנה צלח בגמר התכנית שנערך הערב בהיכל נוקיה

צילום מסך

לינה מחול זכתה הערב בגמר של תכנית הטלוויזיה "דה וויס" של רשת, שנערך בהיכל נוקיה בתל אביב מול קהל של אלפים. מחול, המתמודדת של המנטור שלומי שבת, ביצעה בגמר את השירים "What A Feeling" של איירין קארה ו"הללויה" של לאונרד כהן, וניצחה את אופיר בן שטרית, המתמודדת של אביב גפן שביצעה את "אם ננעלו" של עפרה חזה ו"הקיץ האחרון" של שפיות זמנית והגיעה לגמר מולה; וכן את דנה צלח, המתמודדת של שרית חדד, שביצעה את "מציאות אחרת" של אייל גולן; ורודי ביינסיין, המתמודדת של יובל בנאי ושלומי ברכה, שביצעה את "Nobody's Wife" של אנוק. שתי המתמודדות הללו הודחו בשלב מוקדם יותר במהלך הערב.

בנוסף, ביצעה כל מתמודדת לאורך הערב דואט עם המנטור שלו. מתמודדי התכנית שלא הגיעו לגמר ביצעו ביחד עם הפיינליסטיות את השיר "אחלום לנצח" של מופע הארנבות של דוקטור קספר.

בזכיינית רשת התגאו הערב באופן מיוחד בזכייתה של מחול, שמוצאה ערבי-נוצרי, בגמר. "רשת גאה להניף את דגל השוויון", נשמר מהזכיינית. "הערב הגיעה לסיומה העונה השנייה והמוצלחת של דה וויס כשהזוכה היא לינה מחול , ערבייה נוצרייה מעכו שעשתה את כל הדרך לזכייה בקול הבא של ישראל. זכייה זו היא למעשה הזכייה של דה וויס שהפכה לתוכנית ללא הבדל של דת, מין וגזע, מערכיה של רשת". מחול עצמה מסרה "תודה שהקשבתם, האמנתם, השפעתם ושמתם את המוסיקה במקום הראשון. הזכייה האמיתית שלי היא שלומי שבת".

בראייה לאחור של העונה ניתן לומר ש"דה וויס" הצליחה לשמור על נתוני צפייה משביעי רצון שנעו סביב רייטינג של קצת יותר מ-30% בממוצע לפרק, נתון פריים טיים שמעיד כל כך שמדובר באחת משלוש התכניות הנצפות ביותר בתקופה שבה שודרה והיו שבועות בהן גם קטפה את תואר התכנית הנצפית ביותר של אותו השבוע.

העונה השנייה של "דה וויס" הושקה עם נתון של35.5% , אבל התקשתה לעבור אותו לאחר מכן ולייצר מומנטום עד לשלב הנוכחי, בו היא מתייצבת באזור ה-30%. השוואה לעונה הראשונה מציגה את הנוכחית אף באור עמום יותר, שכן אז קיבלה ממוצע עונתי של 36.4%, כזה שהעונה השנייה כבר לא תשיג.

מה דעתכם על הזכייה? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully