וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורק לבאר? ליאור שליין נגד "דה וויס"

וואלה! סלבס

24.3.2013 / 9:38

אחרי שבגמר הגדול החליטו לצטט רק חלק מהציוץ של הסאטיריקן - שליין לא נשאר חייב ופרסם עוד ציוץ, כזה שלא משאיר שום יד לדימיון. קרב חתולות זה כאן. וואלה! סלבס מיאו

אין כמו סכסוך חדש כדי לציין את חג החירות - בייחוד כשמדובר בכזה של טאלנט שלמעשה יורק לבאר ממנה הוא שותה. אתמול (ש'), במהלך השידור החי של גמר "דה וויס", הקריאה המנחה ירדן הראל ציוצים מהרשתות החברתיות. אחד מהם, היה של הטאלנט של הזכיינית רשת, שמשדרת את הריאליטי - ליאור שליין.

ליאור שליין. ניר פקין
צוויץ. ליאור שליין/ניר פקין

"כל מתמודדות בגמר 'דה וויס' הן מנצחות, בעיני", הקריאה הראל, מה שמיד עורר את זעמו של שליין. למה? מהסיבה הפשוטה שבהפקת הגמר החליטו להקריא רק חלק מהציוץ המקורי: "כל מתמודדות 'דה וויס' הן מנצחות, בעיני. אחת שבאמת תנצח, ושלוש שתוך חצי שנה תהיינה מספיק אלמוניות כדי להתמוטדד באודישנים ל'אקס פקטור". אאוץ'.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הציוץ המקורי/מערכת וואלה!, צילום מסך

שליין, כיאה לבחור במעמדו, לא ויתר בקלות ומיד צייץ סטטוס נוסף: "רשת זונות שפעלה בעפולה נסגרה בשבוע שעבר. קדימה, ירדן הראל, צטטי גם עכשיו רק את החלק הראשון. בהצלחה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רשת זונות. אופסי/מערכת וואלה!, צילום מסך

רק כדי שכולם יבינו, במידה והראל באמת היתה מצטטת את הציוץ הנוסף של שליין, היא בעצם היתה אומרת: "רשת זונות". אם זה לא להיכנס בזכיינית שמפרנסת אותך, אז מה כן?


וואלה! סלבס אף פעם לא גומרת. את כל האוכל. תקראו עד הסוף! סוטים!


לוהט בברזיל: קותי סבג ועדי הימלבלוי נוגסים

הכי בסטייל: בר רפאלי מקבלת פרס באוסטריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully