וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הצצה ראשונה לסדרה הישראלית החדשה בהוליווד

16.5.2013 / 14:59

"בני ערובה", סדרה ישראלית שמצולמת בימים אלה בערוץ 10, נמכרה והופקה בגרסה אמריקאית עבור רשת CBS עוד קודם לכן – וכעת יוצא לרשת סרטון ראשון מאחורי הקלעים שלה

תמונות ראשונות מהייצוא החדש של ישראל בהוליווד: "בני ערובה", שיצרו עמרי גבעון ורותם שמיר עבור ערוץ 10, תעלה עוד לפני השקת הגרסה הישראלית שלה בעונת הסתיו-חורף הקרובה ברשת CBS. כעת משחררת הרשת הצצה ראשונה לסדרה, הכוללת קטעי אקשן מתוכה וכן ראיונות מאחורי הקלעים, בין היתר עם זוכת גלובוס הזהב טוני קולט ("החוש השישי", "השעות", "מיס סאנשיין הקטנה") ודילן מקדרמוט ("הפרקליטים").

בימים אלה, ממש במקביל לעלייתה בארצות הברית, מתחילים הצילומים לגרסה הישראלית של התכנית. "בני ערובה" (באנגלית: "Hostages") תעסוק במשפחה שנקלעה לקונספירציה פוליטית מורכבת: קולט תגלם את אלן, מנתחת המתגוררת בוושינגטון, שנבחרת לנתח את הנשיא, אך היא מסתבכת כשבני משפחתה נלקחים כבני ערובה, וחייהם תלויים בה. את הסדרה פיתח והביא לשוק האמריקאי אלון ארניה, ביחד עם גבעון ושמיר. ג'פרי נחמנוף, שאחראי לתסריט של שובר הקופות "היום שאחרי מחר" וביים פרקים של "הומלנד", כותב ומביים את הגרסה האמריקאית.

מה חשבתם על ההצצה? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully