וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אן סינק יתאחדו בטקס פרסי הווידאו של MTV

20.8.2013 / 15:37

חברי להקת הבנים המצליחה משנות ה-90 צפויים להצטרף לג'סטין טימברלייק במהלך הופעתו בטקס פרסי הווידאו של MTV, כך מדווח הניו יורק פוסט

טקס פרסי הווידאו של MTV (VMA) יתקיים ביום ראשון הקרוב וצפוי להיות שמח במיוחד: לפי דיווח של הניו יורק פוסט, ג'סטין טימברלייק וחבריו ללהקת הבנים אן סינק – לאנס באס, ג'יי.סי שאזיי, ג'ואי פאטון וכריס קירקפטריק – יחברו למופע משותף, ממש כמו בימי הניינטיז העליזים, על במת הטקס בניו יורק.

הדיווח הנוכחי מגיע לאחר דיווחים שונים שהופיעו בשבועות האחרונים בכלי תקשורת שונים בעניין איחוד צפוי של להקת הבנים האמריקאית, אך אף אחד מחברי הלהקה לא הסכים לאשר או להכחיש את השמועה.

אם האיחוד אכן יתקיים כמתוכנן, תהיה זו הפעם הראשונה שהחמישייה מופיעה ביחד מאז שנת 2002, אז יצא טימברלייק לקריירת סולו ולמעשה עצר את פעילות הלהקה. לאחר מכן יצא גם שאזיי לקריירת סולו, אך טימברלייק, כידוע, הינו החבר המצליח ביותר מבין הבנים עד היום, עם קריירה מוזיקלית מצליחה וקריירת משחק מצליחה לא פחות.

ואמנם, הכתובת היתה על הקיר בחודשים האחרונים: באחת מהופעותיו האחרונות של טימברלייק ביחד עם ג'יי זי, שהתקיימה ביום שישי שעבר במיאמי, נכחו גם ארבעת חבריו להרכב, שהוזמנו על ידו וצפו בו מהקהל.

לפי הדיווח, חברי הלהקה יצטרפו לטימברלייק לבמה כשזה יעלה אליה לאסוף את פרס אמן הווידאו החלוצי בשמו של מייקל ג'קסון המנוח, לו מיועד הפרס על "השפעה חלוצית וחדשנית".

גם בלי איחוד של להקת האם, טימברלייק צפוי למשוך הרבה תשומת לב בטקס המתקרב, שכן הוא מועמד לשישה פרסים, ביניהם בקטגוריית קליפ השנה עבור השיר "Mirrors" מתוך אלבומו האחרון.

מתרגשים לקראת האיחוד? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully