וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל ונציה: "Sacro Gra" האיטלקי זכה באריה הזהב

7.9.2013 / 20:59

המהדורה ה-70 של פסטיבל הסרטים הוותיק והיוקרתי ננעלה עם הכרזת הזוכים בקטגוריות המרכזיות. בפרס לסרט הביכורים הטוב ביותר זכה נועז דשא הישראלי, עם סרטו "צל לבן"

המהדורה ה-70 של פסטיבל ונציה ננעלה הערב (שבת), ולאחר שאתמול זכה "בית לחם" הישראלי בפרס הסרט הטוב ביותר במסגרת "ימי ונציה", הוכרזו הזוכים בתחרות המרכזית ובשאר המסגרות. בפרס אריה הזהב זכה "Sacro GRA" האיטלקי של הבמאי ג'יאנפרנקו רוסי. ישראלי נוסף שהוכרז כזוכה בטקס הוא נועז דשא, שגרף את הפרס לסרט הביכורים הטוב ביותר על סרטו "צל לבן".

באריה הכסף לבמאי הטוב ביותר זכה אלכסנדרוס ארוואנאס, במאי הסרט היווני "Miss Violence", והשחקן תמיס פאנו המשתתף בטקס גרף את פרס השחקן הטוב ביותר. בפרס הגדול של חבר השופטים - שבראשו עמד השנה הבמאי הוותיק ברנרדו ברטולוצ'י ("הטנגו האחרון בפריז", "החולמים") - זכתה הקו-פרודוקציה הטיוואנית-צרפתית "Stray Dogs" של הבמאי צאי לינג-מיאנג.

בפרס המיוחד של חבר השופטים זכה "אשת השוטר"; בפרס התסריט זכה "Philomena" המדובר, ובפרס השחקנית הטובה ביותר, שבו כזכור זכתה בשנה שעברה הדס ירון על משחקה ב"למלא את החלל", זכתה השנה אלנה קוטה על משחקה בסרט "Castellana Bandiera".

פסטיבל ונציה: "Sacro Gra" האיטלקי זכה באריה הזהב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully