וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי האמי 2013: סדרת הדרמה הטובה ביותר - "שובר שורות"

"הומלנד", הגרסה האמריקאית ל"חטופים", גרפה את פרס התסריט והשחקנית הראשית ואילו סדרת הקומדיה הטובה ביותר היא "משפחה מודרנית". המפסידה הגדולה של הערב - "בית הקלפים"

"שובר שורות" היא סדרת הדרמה הטובה ביותר לשנת 2013, כך הוכרז היום (שני) בטקס האמי ה-65 שהתקיים באולם נוקיה בלוס אנג'לס, קליפורניה. הסדרה שמשודרת מאז שנת 2008 מסיימת את עונתה החמישית בימים אלה, לקול תרועת המעריצים ומבקרי הטלוויזיה – כך שזכייה בפרס המרכזי נראה כמו דרך מאוד מוצלחת לסיים עונה וסדרה בכלל. "שובר שורות" גברה על מתחרות כמו "בית הקלפים", "הומלנד", משחקי הכס" ו"מד מן". פרס נוסף גרפה הסדרה בקטגוריית שחקנית המשנה בדרמה, שהוענק לאנה גאן. "בית הקלפים", הסדרה האינטרנטית של נטפליקס שעשתה היסטוריה עם קבלת מועמדות בטקס האמי הנוכחי, לא חזרה הביתה בידיים ריקות וזכתה בפרס הבימוי שהוענק לדיוויד פינצ'ר. עם זאת, במידה רבה היא המפסידה הגדולה של הטקס.

הקאסט של "שובר שורות", סדרת הדרמה הטובה ביותר, אמי 2013. רויטרס
הקאסט של "שובר שורות" חוגג/רויטרס

את הטקס הנחה ניל פטריק האריס, כוכב "איך פגשתי את אמא שלך". מערכון הפתיחה כלל אנשי טלוויזיה וותיקים כמו קונאן אובאיין וג'ימי פאלון שניסו לגנוב מהמנחה ניל פטריק האריס את הזכות להנחיית הטקס, כולל השתתפות של קווין ספייסי. בהמשך פנו אל המנחה טינה פיי ואיימי פולר שישבו בשורה הראשונה ודרשו מפטריק האריס להוריד את המכנסיים ולעשות את ריקוד הטוורק כיוון ש"זה מה שהולך היום בטקסי פרסים".

הקאסט של "משפחה מודרנית", סדרת הקומדיה הטובה ביותר, אמי 2013. רויטרס
סדרת הקומדיה הטובה ביותר - "משפחה מודרנית"/רויטרס

בקטגוריית הקומדיה הטובה ביותר זכתה הסדרה "משפחה מודרנית" ולסדרה הוענק גם פרס על בימוי לגייל מאקוסו. בפרס השחקן הראשי בסדרת דרמה זכה ג'ף דניאלס על תפקידו ב"חדר החדשות". השחקנית הראשית הטובה ביותר בסדרה קומית היא ג'וליה לואי דרייפוס ובמקבילה הגברית לקטגורייה זו זכה ג'ים פרסונס מ"המפץ הגדול". בפרס שחקנית המשנה בסדרה קומית זכתה השחקנית מרי וויבר "האחות ג'קי" ואת הפרס על כתיבה בסדרה קומית גרפו טינה פיי וטרייסי היגילד על "רוק 30".

הפרס הראשון שהוענק ל"הומלנד", הגרסה האמריקאית של "חטופים", היה בקטגוריית הכתיבה הטובה ביותר לתסריטאי הנרי ברומל. ברומל הלך לעולמו בחודש מרץ השנה ובמקומו עלתה לבמה אשתו, שרה, לקבל את הפרס. בעיניים דומעות וקול רועד מהתרגשות היא הודתה לקהל. קלייר דיינס זכתה בפרס השחקנית הראשית בסדרת דרמה, וגברה על קרי וושינגטון ("סקנדל"), שהייתה עשויה להיות השחקנית השחורה הראשונה שזוכה בקטגוריה זו. רן תלם, סמנכ"ל התכניות של קשת ואחד המפיקים האחראים של "הומלנד" שהגיע לטקס, מסר כי "אם לפני עשרים שנה, כשקם ערוץ 2, היו אומרים למקימיו שהלילה נתאכזב כי סדרה שמבוססת על סדרה ישראלית תפסיד באמי, הם לא היו מאמינים. אבל זה קרה. יש לנו תעשיית טלוויזיה מפוארת, שמגיעה עד לבמות הכי גדולות בעולם. לפעמים זוכה ולפעמים מבטיחה להתאמץ מאוד, לחזור שוב, בשנה הבאה". אבי ניר, מנכ"ל קשת, הוסיף כי "אנו כאן בישראל וגידי רף בצילומים אי שם, עובדים על הסדרה הבאה שתשאף להגיע למעמד זה".

בקטגוריית שחקן המשנה בדרמה זכה בובי קאנאוויל על תפקידו ב"אימפריית הפשע". הסרט "חיי עם ליברצ'ה" הפתיע וגרף שלושה פרסים: בקטגוריית הבימוי לסטיבן סודרברג, פרס השחקן הראשי במיני סדרה או בסרט למייקל דאגלס והסרט הטוב ביותר. "דו"ח קולברט" המצוינת של סטיבן קולברט זכתה בשני פרסים: פרס הכתיבה לתכנית פאנל כמו גם בפרס תכנית הפאנל הטובה ביותר.

ג'יין לינץ', מי שמגלמת את סו סילבסטר בסדרה המוזיקלית "גלי", נשאה דברים לזכרו של קורי מונטית', שגילם באותה הסדרה את פין האדסון והלך לעולמו לפני מספר חודשים לתדהמת הפקת התכנית ומעריציה. מונטית' המנוח ניהל מערכת יחסים עם זוגתו על המסך, ליאה מישל. רגע מרגש נוסף נרשם כאשר אידי פאלקו ספדה לג'יימס גנדולפיני, מי ששיחק לצידה בסדרת המופת "הסופרנוס" את המאפיונר האהוב אי פעם ככל הנראה, טוני סופרנו, שהלך לעולמו מוקדם יותר השנה עקב דום לב.

הטקס הערוך והמתורגם ישודר ביום שני ה- 23/9 ב- 21:00 ב-yes Oh ויהיה זמין גם ב-VOD

ומה אתם חושבים על התוצאות? ספרו לנו בפייסבוק

עדכון ראשון: 05:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully