וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערוץ הראשון מציג לוח שידורים חדש - ויוצא דופן

2.10.2013 / 15:30

סדרה תיעודית בעקבות מלחמת יום כיפור, תחקירים משוגעים מהעולם, "דאונטון אבי" וסאטירה על תולדות העם היהודי שכבר עוררה סערה - עונת השידורים החדשה של ערוץ 1 נחשפת

הערוץ הראשון ממשיך במגמת התחדשות, וחושף היום (רביעי) את התכניות שירכיבו את לוח השידורים לקראת עונת החורף שלו, שיכלול הפקות מקור חדשות לצד תכניות ותיקות. לתכניות שירכיבו את העונה החדשה אין עדיין תאריך עלייה מדויק, אך לוח השידורים כולו צפוי לעלות במהלך השבועות הקרובים.

בין היתר, צפויה לעלות סדרת תעודה חדשה בשם "לא תשקוט הארץ" כחלק מציון 40 שנים למלחמת יום הכיפורים בבימוי עמית גורן, לוי זיני ואידו סלע. הסדרה תשודר לאורך החודש הקרוב, ותכלול ארבעה פרקים בני 60 דקות עם חשיפות וגילויים חדשים בנושא בסינמטקים השונים ברחבי הארץ. תכנית חדשה נוספית היא "היהודים באים", סדרת מערכונים סאטירית הבוחנת את ההיסטוריה של העם היהודי בשלושה-עשר פרקים קומיים, בהשתתפות מוני מושונוב, יוסי מרשק, יעל שרוני, עידו מוסרי ויניב ביטון. התכנית תסקור את המיתוסים והפרות הפחות קדושות של העם היהודי מימי התנ"ך ועד להיסטוריה המודרנית של מדינת ישראל, והיא תביא למסך דמויות מזדמנות לצד דמויות קבועות - אברהם אבינו, שלמה המלך, ישו, יואל משה סלומון, בן גוריון, הרמב"ם, קפקא ואפילו חיים יבין - וכולם צפויים לזכות לטיפול קומי. כזכור, לאחרונה אחד הפרומואים של התכנית עורר סערה כשהציג את דמויותיהם המזמרות של רוצחים יהודים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התכנית תסקור את המיתוסים והפרות הפחות קדושות של העם היהודי מימי התנ"ך ועד להיסטוריה המודרנית של מדינת ישראל/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אנשים צעירים נוטים לחשוב שהמציאות התחילה מהיום שבו הם החלו להתקיים", אמר במהלך חשיפת לוח השידורים החדש השחקן מוני מושונוב, שמשתתף בסדרה "היהודים באים". "יש שחקנים בהבימה שבשבילם 'מסקין' זה שם של אולם (הנקרא על שם השחקן ואחד ממייסדי הבימה, אהרון מסקין, נ.ה), ולא משהו שיש להמשיך את דרכו. יש כל מיני דברים שמשפיעים על בחירה של שחקן לגלם תפקיד מסוים. אני רוצה להאמין שכחלק מהערוץ הראשון אני חלק ממשהו ערכי, סליחה על המילה. דווקא בעולם של תחרותיות, אפילו כשמהדורות החדשות מתחרות אחת בשנייה ומסלפות עובדות כדי להתיישר עם האג'נדה שלהן, יש לזה משמעות שאתה חלק מערוץ שמייצג משהו המשכי".

לצד "היהודים באים", תכנית מעניינת אחרת שתשודר בערוץ היא "חוזרים קדימה" הינה מפגש עם אמנים ויוצרים חילונים שהתקרבו לעולם הדת באופן כזה או אחר, ובין משתתפיה נמנים מאיר סוויסה, אריאל זילבר, הרב קלמן גולדשמיט, שרון רוטר ועוד. תוכניות נוספות שעולות הן "נישואין במשבר" על התמורות בחיי אנשים שחוו פירוק משפחה, "המתורבתים" בהנחיית מרב בטיטו, "שלושה כוכבים" בהנחיית מוריה לפיד-מור, "ביקור בית" שתתעד משפחות ישראליות בביתן, "נשים פצצה" על הנשים שעבדו במפעלי תחמושת בזמן מלחמת העלם השניה,"האחים דה גמה" - סדרה קומית העוסקת במדינות שונות בעולם בהשתתפות חנה לסלאו ועודד פז, "מאה בתנ"ך" בהשתתפות ציפי שביט וירדן בר כוכבא ועוד. כמו כן סרטי הקולנוע הישראליים של יום שישי ימשיכו להיות משודרים בערוץ, הפעם באיכות HD, וגם סדרת הדוקו-ריאליטי המוצלחת בהגשתו של שי אביבי, "בואו לאכול איתי", תשוב לעונה שנייה ותשודר חמש פעמים בשבוע החל מיום ראשון הקרוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סדרת תחקירים חדשותית שתציג סיפורים מהעולם, כמו איך נמלטים מצפון קוריאה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תכנית חדשה ומסקרנת שתשודר בערוץ תהיה סדרת התחקירים החדשותית של המגזין "Vice", כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות. מדובר בסדרת תחקירים חדשותית של רשת HBO ובה סיפורים מרחבי העולם, כמו למשל ילדים מחבלים מתאבדים באפגניסטן, כיצד נמלטים מצפון קוריאה, כיצד מתמודד הנוער ביוון ובספרד עם המשבר הכלכלי, מחנות השמנה לילדות במאוריטניה (Fat Camps) ועוד. סדרות חדשות נוספות בערוץ יהיו העונה הרביעית של סדרת הדרמה עטורת הפרסים "דאונטון אבי" (שעונותיה הקודמות שודרו בארץ גם בערוץ yes Oh), תכנית האלתורים "של מי השורה הזאת" שחזרה לאחרונה למסך בארה"ב לאחר היעדרות ממושכת, ו"בעזרת השף" עם גורדון רמזי.

שווה לחזור לצפות בערוץ הראשון? ספרו לנו בפייסבוק מה אתם חושבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully