וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המעגל": דן שילון העליב את שלומי לחיאני

23.10.2013 / 23:33

שבוע אחרי עמיר בניון, גם ראש עיריית בת ים שלומי לחיאני התעצבן על מנחה התכנית, לאחר שזה כינה אותו "פרח" - מה שכמעט וגרם לביטול הצילומים

"המעגל" עם דן שילון ממשיכה לעורר עניין, אבל דווקא מאחורי הקלעים: ראש עיריית בת ים שלומי לחיאני, שהיה בין האורחים בתכנית שצולמה הערב (רביעי) ותשודר מחר, כמעט ועזב את הצילומים באמצע, זאת לאחר ששילון, במהלך הראיון, כינה אותו "פרח", כך על פי גורמים שנכחו באולפן. לחיאני הפסיק את הראיון ואמר שאם החלק המדובר לא יורד בעריכה, הוא יעזוב את התכנית. בשל המקרה הצילומים הופסקו וחודשו כעבור מספר דקות.

התקרית מגיעה שבוע אחרי דרמה שהתרחשה באולפן מול הזמר עמיר בניון, כאשר במסגרת דיון על עישון סמים קלים קרב פוליטיקאים, אמר שילון ש"כדי שנהיה הגונים עם עצמנו, כל אחד מיושבי המעגל יגיד 'כן עישנתי, לא עישנתי'". התשובות שהתקבלו בנושא היו מתחמקות ואף אחד מהנוכחים לא אישר שהוא מעשן מריחואנה, אלה שאישרו - אמרו שעשו זאת רק פעם אחת. בניון מצידו, שככל הנראה הופתע מהתשובות, נשא בתגובה נאום תוכחה ואמר ש"כל אחד פה תפר לעצמו סיפור מדהים ויצירתי. הייתי מצפה מכם, אחרי פרשות הסמים של הפוליטיקאים שלנו, שלא תלמדו מהם ותגידו את האמת - הציבור שלנו לא טיפש". בהמשך אף כיוון עקיצה לעבר שילון, לו אמר בציניות ש"השאלות שלך מעמיקות ככל שאתה מתבגר".

מהזכיינית רשת, המשדרת את התכנית, נמסר בתגובה: "אין בכוונתנו להתייחס לעניינים שמאחורי הקלעים".

את תגובתו של שלומי לחיאני לא ניתן היה להשיג.

דן שילון על עמיר בניון: ”מרחם עליו שלא בא מפוקס”
עמיר בניון נגד דן שילון: ”רדוד ומביש”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully