וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אקס פקטור": בר רפאלי סוף סוף מצאה את עצמה

29.12.2013 / 0:17

זה לא היה קל, אבל בר רפאלי מתגלה בהדרגה כמנחת ריאליטי לא רעה בכלל: כשהיא נוטשת את האוזניה ומרשה לעצמה להתמסר לרגע, היא מצליחה לסחוב על גבה את "אקס פקטור" בכבוד

נתחיל מהסוף: קצת לא נעים להודות, אבל בר רפאלי משתפרת. והכוונה היא לא לסלפיז ולתמונות בביקיני, אלא דווקא להנחיה של "אקס פקטור". מצחיק: רפאלי דפקה ברז מהקומדיה הרומנטית "להיות איתה" שכתב אסי עזר ובסוף עזר קיבל אותה דווקא כמנחה יריבה בגזרת הריאליטי. כעת מתברר שהכל לטובה.

רפאלי היא לא שחקנית והתפקיד האחרון והפיצפון שלה בסרטו של עמנואל נקש, "כידון", הבהיר זאת. כששמים לה שורות בפה ומבקשים ממנה לגלם משהו אחר, רפאלי נראית כמו פארודיה פרובוקטיבית. כך נראו גם האודישנים של "אקס פקטור" בתחילת העונה: הנה היא "מסתחבקת" עם המועמדים (כשמאחוריה שני שומרים ענקיים ששומרים שאף אחד לא יתקרב) והנה היא "מפלרטטת" עם אבישחר ג'קסון ואומרת לו "אני? להתחיל איתי? אבל למה? אני רק בחורה פשוטה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוצאת את עצמה. רפאלי ב"אקס פקטור"/מערכת וואלה!, צילום מסך

וכך גם התחיל שלב ההופעות החיות בריאליטי השירים של רשת – רפאלי לא היתה מסוגלת להתמודד עם הלחישות באוזניה והקהל החי בו-זמנית. שני השידורים החיים הראשונים היו רצופי טעויות ומבטים חלולים לעבר האופק, כשמישהו בטח צורח עליה בקונטרול "שעברי יקבל החלטה! עכשיו! עכשיו!".

אבל בשתי התוכניות האחרונות, כולל זו מאמש (שבת) משהו קרה לה, לרפאלי. המגה-דוג-מגישה מתחילה סוף סוף להיות משהו שהיא כן ואולי גם ליהנות מזה. להיות משוחררת. אמיתית. כנה. נכון, פרצופי ההלם שמסגירים את העובדה מישהו מדבר אליה באוזניה עדיין לא משו לחלוטין מפניה, אבל הפרקים האחרונים מבהירים כי רפאלי מתחילה להכנס למשחק, להיות קלילה ואפילו חיננית.

ההתחנחנות המיותרת שלה מול המתמודדים בפרקים הראשונים (ולא נשכח כשאמרה למתמודדת רוז פוסטרנס "עכשיו יש לך משפחה חדשה". ממש) הוחלפה כעת בקורקטיות חביבה שעובדת לה טוב גם מול השופטים ואפילו מול חיליק כהן המגה קריפי, שהחזיק את ידה בשבוע שעבר וסירב לעזוב. "תסלחי לי", הוא התחנן והיא סלחה. הוא כמובן התאבסס ודרש לדעת אם זה לא רק בגלל שהם בשידור. "חלילה", אמרה רפאלי ודפקה מבט המום ומשועשע גם יחד למצלמה. וזה שוב עבד. כי כדי לצלוח את כהן, אין לאדם מה לעשות מלבד להיות עצמו ולקוות לטוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רפאלי עם עדן בן זקן ב"אקס פקטור"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם נדמה שיש פטרונות מסוימת בפרגון למנחה על כך ש"השתפרה", צריך להבהיר מיד: לא כולנו נולדנו ארז טל ושמישהו ינסה להיזכר מתי בפעם האחרונה הובילה כאן מנחה אחת, אישה, ללא סיידקיק, את אחת מתכניות הדגל של רשת (או קשת). רפאלי נחושה להוכיח שהיא לא נערת גלגל ולמרות שהדרך עדיין רצופה טעויות, היא נותנת פייט ראוי, וודאי אם ניקח בחשבון את העובדה שהמבחן שלה נערך בשידור חי במינון קשוח של פעמיים בשבוע.

הפעמים היחידות בהן רפאלי חוזרת לזייף הן ברגעי הלחץ, בהם היא מתברברת לגמרי עם ה"עכשיו נעבור לפורטיס ומשה פרץ. אבל קודם, שירי, איך זה מרגיש? תודה, אבל לפני זה - פרסומת אחת". בקיצור, בר. תוציאי את האוזניה.

ואם כבר שינויים בענייני רפאלי למיניהם, צריך לזכור שלא רק בר השתנתה, אלא גם הקהל הישראלי שינה את היחס שלו כלפיה. מי שנתפסה כאויבת הציבור בגלל שפסחה על צה"ל היא עכשיו המנחה של אחת התכניות הכי נצפות בפריים-טיים. זיכרון קצר או שינוי עמדות? כך או כך, טוב יעשה עם ישראל אם ישאל את עצמו למה הוא כל כך ביקורתי כלפי הבחירות והחיים של רפאלי, אבל מוכן להחליק לה הכל כשהיא נראית כל כך טוב בחולצת בטן.

ומה דעתכם על ההנחייה של רפאלי? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully