וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברט רדפורד: "מפיצי 'הכל אבוד' נכשלו בעבודתם"

17.1.2014 / 21:38

הכוכב ההוליוודי המיתולוגי תוקף את מפיצי הסרט בו כיכב השנה, לאחר שנודע כי לא הועמד לאף פרס משמעותי בטקס האוסקר הקרוב. "הקידום של הסרט היה מועט עד אפסי"

יח"צ - חד פעמי

רבים ממבקרי הקולנוע ברחבי העולם התפלאו מכך שרוברט רדפורד, השחקן המיתולוגי בן ה-77, לא נכנס לרשימת המועמדים לפרס האוסקר בקטגוריית השחקן הראשי לשנת 2014. וזאת, לאחר שלכל הדעות, ביצע הופעה מצוינת בסרט "הכל אבוד" ורבים המרו עליו לא רק כמועמד, אלא גם כזוכה באוסקר עצמו. הפליאה גברה כשהתברר כי הסרט לא זכה לאף מועמדות נוספת למעט הקטגוריה הזניחה של עריכת הסאונד. אבל לשחקן הוותיק דווקא יש הסבר.

במסיבת עיתונאים שנערכה לקראת פסטיבל סאנדנס, אמר רדפורד כי "הסרט סבל מקידום מועט עד אפסי מטעם המפיצים. ידוע שצריך לעשות קמפיין רציני לסרטים כדי לקדם אותם אל רשימת המועמדים לאוסקר ולבנות להם תודעה ציבורית. אבל במקרה שלנו, נראה שהמפיצים לא טרחו, או לא רצו לטרוח בנושא. הם לא השקיעו כספים במסע פרסום נאות. אולי פחדו. אולי פשוט לא היתה להם היכולת לעשות זאת. והתוצאה ניכרת".

יחד עם זאת, רדפורד ציין כי "אני לא מוטרד מזה שאינני מועמד השנה לפרס. האם הייתי שמח להיות מועמד? בוודאי. אבל אני לא מדוכא מזה. כי כפי שאמרתי - כדי להגיע למועמדות, צריך לנהל את הדברים בצורה נכונה, דבר שלא נעשה".

מריל סטריפ. Jason Merritt, GettyImages
יש לה כבר 3 ובכל זאת זועמת. מריל סטריפ/GettyImages, Jason Merritt

אבל רדפורד לא לבד. גם שחקנים נחשבים אחרים, לא זכו השנה להכלל ברשימת הזהב. דבר שהוביל אחרים להתפלא על כך גם כן ואפילו להתקומם. מריל סטריפ, שזכתה כבר ב-3 פסלונים והיתה מועמדת 18 הביעה זעם על הרכב הרשימה. בראיון בתוכניתה של אלן דג'נרס כי "אני חושבת על חברתי, אמה תומפסון, שלא זכתה למעומדות (על תפקידה בסרט "להציל את מיסטר בנקס") ואני המומה. כתבתי לה מייל על כך שאני מרגישה רע בשבילה". סטריפ אף העזה והוסיפה כי "ישנן הרבה הפתעות וחוסר צדק ברשימת המעומדים השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully