וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיליפ סימור הופמן נזרק מביתו, שלושה חודשים לפני מותו

בת הזוג של סימור הופמן, מימי אודונל, דרשה ממנו לעזוב את הבית בו התגורר איתה ועם שלושת ילדיהם, עד שייגמל מהתמכרותו לסמים. בחודשים האחרונים גר לבדו

פיליפ סימור הופמן. Rich Schultz, GettyImages
נזרק מהבית. פיליפ סימור הופמן/GettyImages, Rich Schultz

פרטים חדשים נחשפים אודות מצבו של השחקן פיליפ סימור הופמן, שהלך לעולמו שלשום (ראשון), בתקופה שקדמה למותו: היום נחשף כי לאחרונה, סימור הופמן נזרק מביתו על ידי זוגתו לחיים, מימי אודונל. סימור הופמן סבל מהתמכרות קשה להרואין, מה שגרם לאודונל להרחיקו מהבית ומילדיו, עד שיתגבר על ההתמכרות ויחזור לתלם – כך סיפר גורם מקורב לזוג לכלי התקשורת.

פרידה מהשחקן שאף פעם לא שיקר
הרגעים הגדולים של פיליפ סימור הופמן
פיליפ סימור הופמן מת: מה יעשו ב"משחקי הרעב"?

השחקן התגורר בדירה משל עצמו במרחק רחובות ספורים בלבד מדירתה של אודונל וילדיהם המשותפים, דירה אליה עבר לפני כשלושה חודשים ובה נמצא מת כשבידו נעוץ מזרק, ולצידו מונחת שקית של סם מסוג הרואין. בני הזוג חיו בנפרד כאמור אך שכנים מספרים כי לסימור הופמן לא היתה אישה נוספת – מדובר היה בהפרדת כוחות לשם גמילה מהסם בלבד, לפי רצונה של אודונל. נוסף למנת סם שנמצאה בקרבת גופתו של סימור הופמן, חוקרי משטרת ניו יורק מצאו 70 מנות הרואין נוספות שסימור הופמן אחסן במגירת שולחן בדירתו.

הופמן, בן 46 במותו, יליד ניו-יורק, שיחק בסרטים "ביג ליבובסקי", "מגנוליה", "לילות בוגי", "סטייט פינת מיין", "דקרון אדום", "קולד מאונטיין", "מאני בול", "משימה בלתי אפשרית 3", "טוויסטר", "פאץ' אדאמס'", "הכישרון של מר ריפלי", "המאסטר", "משחקי הרעב: התלקחות" ועוד. בשנת 2006 זכה בפרס האוסקר על תפקידו בסרט "טרומן קפוטה" ונוסף להופעותיו בטלוויזיה ובקולנוע, שיחק גם בתיאטרון והיה מועמד פעמיים לפרס הטוני. במקביל, בחייו האישיים נאבק לאורך שנים בהתמכרויות לסמים ולאלכוהול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully