וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: הפרק המטורף של "בית הקלפים" משגע את אמריקה

18.2.2014 / 0:00

אובמה מתחנן שלא יספיילרו לו את הפרק המשוגע של "בית הקלפים", מוות טראגי בהכשה לאיש הנחשים של נשיונל ג'יאוגרפיק ו"משפחת סימפסון" בלגו: חדשות טלוויזיה אמריקאית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך "בית הקלפים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמריקה סוערת לאחר הפרק הראשון של "בית הקלפים" (אין ספוילרים)

בשבוע שעבר עלו לאתר "נטפליקס" כל פרקי העונה השנייה של "בית הקלפים" המשובחת. אולם היה זה הפרק הראשון שעורר סערה ברשת האמריקאית לאחר התרחשות מאוד מפתיעה שם (למי שלא ראה, לא נגלה). המבקרים שיבחו, הטוקבקיסטים פטפטו ובטוויטר נכתבו ציוצים דומים בהווייתם לפרק "חתונת הדמים" המפורסם ב"משחקי הכס". אפילו נשיא ארה"ב ברק אובמה הביע את הערצתו לסדרה בכיכובם של קווין ספייסי ורובין רייט וצייץ בטוויטר בתחינה: "מחר 'בית הקלפים'. בלי ספוילרים בבקשה".

גם בעונתה השנייה ממשיכה "בית הקלפים" בעלילה הפתלתלה והאפלה שאפיינה אותה לאורך העונה הראשונה כשבמרכזה פרנק אנדרווד, האחראי על משמעת מפלגתית ("המצליף") של המפלגה הדמוקרטית בקונגרס שסולל אט אט את דרכו לנשיאות. השבוע התראיין השחקן שמגלם אותו בצורה מופתית, קווין ספייסי, לרשת ABC שם אמר שלא בטוח שהעלילה בסדרה כל כך רחוקה מהמציאות: "אנחנו יכולים לסיים את יום הצילומים, ואני אחזור הביתה ואפתח את החדשות ואני אחשוב: 'אתה יודע? קווי העלילה שלנו לא כל כך משוגעים. באמת שלא". ספייסי המשיך והתבדח כשאמר שאנשים אומרים לו "שהתוכנית מדויקת ב-99% והאחוז היחיד שלא הוא בזה שאי אפשר להעביר חוק חינוך בכזאת מהירות".

"איש הנחשים" של נשיונל ג'יאוגרפיק מת מהכשת נחש

העבודה הורגת: ג'יימי קוטס, כוכב הריאליטי של "נשיונל ג'יאוגרפיק", "Snake Salvation", מת השבוע מהכשה של נחש ארסי. קוטס, כומר במקצועו, הוכש בכנסייה שלו וסירב לקבל טיפול רפואי. הוא מת מאוחר יותר בביתו.

הסדרה עוסקת בשני מטיפים נוצרים – קוטס והכומר אנדרו המבלין - שבמסגרת אמונתם הדתית מתעסקים עם נחשים קטלניים. הם מאמינים במשפט שנכתב בכתבי הקודש ובו נאמר כי מי שנבחר על ידי האל לא יוכש על ידי נחש. אולם כנראה שהמציאות הוכיחה להם אחרת: קוטס עצמו הוכש כבר 9 פעמים על ידי נחשים ואף איבד את אצבעו באחד המקרים. שני המטיפים נתבעו בעבר על כך שצדו נחשים קטלניים והחזיקו אותם בבתיהם. בעקבות המוות המצער הודיעה הרשת כי תערוך פרק מיוחד של הסדרה לזכרו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

"משפחת סימפסון" מצלמת פרק לגו מיוחד

בארה"ב מדברים בשבועות האחרונים על ההצלחה המפתיעה של "סרט הלגו" בקופות ובקרב המבקרים. כנראה שיוצרי "משפחת סימפסון" שמעו גם הם על כך שלגו זה הדבר החם עכשיו, והחליטו לעשות פרק שלם בו הדמויות המצוירות יהפכו לדמויות לגו. במהלך הפרק הומר מגלה שכל סביבתו הפכה לדמויות כאלה וכדי להחזיר אותה לקדמותה עליו לחבר את כל חלקי הסיפור, תרתי משמע. הפרק ישודר ב-4 במאי וייקרא "Brick Like Me".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסימפסונים גרסת הקוביות./מערכת וואלה!, צילום מסך

טיזר ראשון לעונה השנייה של "כתום זה השחור החדש"

השבוע הודיעה רשת Netflix על תאריך עלייתה של העונה השנייה של "כתום זה השחור החדש". לפני שאתם מכינים את הפופקורן חשוב שתדעו שמדובר ב-6 ביוני. אבל יש גם נחמה: טיזר ראשון לעונה יצא השבוע. צפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully