וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: שעשועון דייטים חדש - בעירום

25.2.2014 / 0:00

עולם הריאליטי דייטיינג קופץ מדרגה למשתתפים עירומים, ג'ניפר לופז תככב בסדרת טלויזיה חדשה ועוד סיפורים מאחורי הקלעים של "בית הקלפים": סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

טריילר "בית הקלפים" עונה 2/נטפליקס

קייט מארה: "שילמו לי כדי לשקר על המתרחש בבית הקלפים"

כן, מדובר בעוד אייטם על הפרק ההוא של "בית הקלפים" שכולם מדברים עליו (ו... שלא נעשה לכם עליו ספוילר אם עדיין לא ראיתם אותו): כוכבת הסדרה קייט מארה התראיינה השבוע לתכנית האירוח של קלי ריפה וסיפרה כי שמירת ההתרחשויות של אותו פרק דרמטי בסוד הייתה קשה מאוד עבורה, במיוחד כיוון שידעה עליהן שנתיים (!) קודם לכן. מארה אמרה כי שילמו לה כדי לשקר, וכי אפילו בני משפחתה לא ידעו על ההתפתחויות.

בית הקלפים עונה 2. נטפליקס,
מתוך "בית הקלפים 2"/נטפליקס

תוכנית שידוכים חדשה: דייט בעירום

אם חשבנו שכבר ראינו את כל הגרסאות הקיימות לריאליטי הדייטינג – רווקים, קבוצות, בחושך, באור – הרי שהתוכנית החדשה של רשת VH1 הצליחה להפתיע גם אותנו. הרשת המוזיקלית הודיעה השבוע על סדרה חדשה: "דייט בעירום". בתוכנית בת השעה יככבו בכל פרק בחור ובחורה שיוצאים לדייט עם אהבת חייהם הפוטנציאלית, כשאלו עירומים לגמרי. בסוף כל פרק יצטרכו המתמודדים להחליט אם להמשיך את הרומן או לא. סוזן לוינסון אחת ממפיקות הרשת, הסבירה כי מדובר בניסיון להפשיט מהמתמודדים את כל המסכות ואמרה: "כשמסתכלים על זה לעומק, יש בזה משהו שכולנו יכולים להתחבר אליו – החיפוש אחר אהבת אמת". אין ספק שצופי הסדרה יסתכלו בה לעומק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

"גיבורים" חוזרת לחיים

מעריצי הסדרה גיבורים, הידיעה הבאה היא בשבילכם: רשת NBC הודיעה השבוע בהפתעה כי היא הזמינה 13 פרקים של הסדרה "Heroes: Reborn", מיני סדרת המשך לסדרה המצליחה שהסתיימה בשנת 2010. הפרטים על זהות השחקנים וקווי העלילה נשמרים בשלב זה בסוד, אולם נמסר כי היא תעלה לשידור בשנת 2015, כאשר קודם לכן תשודר סדרת רשת שתציג את הדמויות ואת קווי העלילה החדשים.

ג'ניפר לופז תככב בסדרה חדשה

אחרי שבילתה תקופה כשופטת ב"אמריקן איידול", ג'ניפר לופז ממשיכה לפרק הבא בחייה, והוא ככל הנראה יהיה בטלוויזיה. לופז תפיק ותככב בסדרת דרמה משטרתית ברשת NBC. הסדרה, ש-13 פרקים ממנה כבר הוזמנו על ידי הרשת, תעסוק בדמותה של הארלי מקורד (לופז), אם חד הורית שמתגייסת ל-FBI כסוכנת סמויה של יחידה למאבק בשחיתות. ויש גם זווית ישראלית: מי שיעבוד עם לופז על כתיבת הסדרה הוא העיתונאי הישראלי לשעבר והתסריטאי בהווה, עדי חסק.

ג'ניפר לופז. Jason Merritt, GettyImages
ג'ני מהבלוק חוזרת. ג'ניפר לופז/GettyImages, Jason Merritt

המתיחה האולימפית של ג'ימי קימל

בין מדליה למדליה דיווחו אתרי החדשות בארץ ובעולם גם על סיפורים משעשעים שאירעו באולימפיאדת החורף בסוצ'י. אחד מהם היה של הספורטאית האמריקנית קייט הנסן שהעלתה לחשבון היוטיוב שלה וידאו בו נראה זאב משוטט בין חדרי המתחרים בכפר האולימפי. הווידאו זכה לידיעות חדשותיות בכל רחבי העולם, ועורר תגובות רבות. אולם השבוע התברר כי זו היתה מתיחה. ג'ימי קימל חשף בתוכניתו כי אנשיו הם שצילמו את הסרטון והנסן העלתה אותו בשמם לחשבון היוטיוב שלה. צפו בחשיפת התרמית והסרטון המלא.

כך מדווחים על פקקי תנועה: השדרן שפצח בשיר

בוב הרצוג, כתב לענייני תחבורה ברשת חדשות מקומית בסינסינטי, הודה בשידור חי כי צפה בסרט "Frozen" של דיסני יחד עם בתו פעמיים ובסרטוני השירים של הסרט עוד כמה אלפי פעמים. הדבר כנראה השפיע עליו – אחרת לא ניתן להסביר את המהלך הבא שלו: הרצוג חיבר מילים חדשות ללהיט מהסרט, "let her go", ושר אותו בשידור. ככה אנחנו היינו רוצים שיישמעו דיווחי התנועה שלנו. צפו.

ג'ימי פאלון וג'סטין טימברלייק בראפ היסטרי

ג'סטין טימברלייק הגיע להתארח (שוב) בתוכנית האירוח של ג'ימי פאלון, והשניים הציגו את הפרק החמישי בסדרת ה"היסטוריה של הראפ" שלהם, במסגרתה הם עושים מחרוזת משירי הראפ הפופולריים לאורך השנים. צפו במה שלדברי המבקרים, הוא הפרק הטוב עד כה.

צפו בסצנות של "משחקי הכס" שנפלו בעריכה

עד שתגיע אלינו העונה החדשה של "משחקי הכס" (6 באפריל, אם תהיתם) ביקש גולש אחד לנחם את המעריצים עם קצת סצנות שנותרו על רצפת חדר העריכה בעונה הקודמת. הסצנות שלא שודרו נכללו במארז הדי וי די של הסדרה והועלו על ידו ליוטיוב. צפו בעוד קצת מג'ון סנואו ורוב סטארק.

מה ביקש אובמה ממנכ"ל HBO?

חיבתם של בני הזוג אובמה לסדרות טלוויזיה פופולריות כבר תפסה לא אחת את שורות הטור הזה, בייחוד בשבועות האחרונים. אולם הפעם נראה כי נשיא ארה"ב מתכוון ללכת צעד אחד קדימה ולנצל את מעמדו כדי לקבל קצת ספוילרים לפני כולם: בארוחת ערב שנערכה לפני כשבוע לכבודו של נשיא צרפת פרנסואה הולנד בבית הלבן, ביקש אובמה מריצ'רד פלפלר, מנכ"ל רשת HBO שנכח באירוע, אם יוכל לסדר לו את הפרקים של הסדרות "בלש אמיתי" ו-"משחקי הכס" מראש. אובמה אמר כי הוא מתכנן להשלים את שתי הסדרות במהלך סוף השבוע של יום הנשיא האמריקאי. לא ברור אם בקשתו של אובמה התקבלה, אבל סביר להניח שאיש לא רוצה להגיד לא לאיש החזק באמריקה.

מישל אובמה. AP
כשהם לא עושים את זה, הם צופים בטלוויזיה./AP

CNN מבטלת את התוכנית של פירס מורגן

לאחר שלוש שנים במשבצת השידור הנחשקת של רשת CNN, תוכנית האירוח של פירס מורגן יורדת מהמסך. הדיווח טרם אושר רשמית, אך גורם ברשת אישר את הפרטים שפורסמו לראשונה ב"ניו יורק טיימס". מורגן קיבל את תוכנית האירוח שלו לאחר שהמנחה האגדי לארי קינג פרש לגמלאות, אולם סבל במשך השנים מנתוני רייטינג נמוכים במיוחד. עדיין לא ברור מי יחליף אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully