וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלין לוי לא לבד: הגויים מהריאליטי שלמדנו לאהוב

אביעד "צפניה" קדרון

17.3.2014 / 11:44

נוף יודעת לבשל, מרים יודעת לשיר ורוז החליפה חיתולים עוד לפני שנולדנו. אלין לוי לא הייתה הגויה הראשונה בריאליטי. קבלו את המתמודדים שאהבנו למרות שלא היו יהודים

תסמכו על הרבנות הראשית או איך שלא קוראים לגוף הגיור הלא רלוונטי שיהפוך את החיים שלנו למעניינים יותר. מי בכלל ידע שאלין לוי לא יהודיה. ויותר חשוב מכך, האם למישהו היה אכפת שאלין לוי לא יהודיה? זאת אומרת, אולי למעיין חודדה. פתאום כל תקרית כוס המים שגרמה להדחתה של חודדה מקבלת אופי אחר לגמרי. אולי חודדה ניסתה להגן על הצביון היהודי של בית "האח הגדול". כן, סביר להניח שזה מה שהיא ניסתה לעשות. אלין באמת לא לבד. הנה עוד כמה גויים ושיקסות שלמדנו לאהוב. טפו.

יאנה יוסף

שיקום מי מאיתנו שלא נסע באמצע הלילה לנווה אילן וזעק במגפון: "קותי תיזהר, יאנה מוסלמית!". אח, אלה היו הימים הטובים. ימים בהם אנשים לא סתם התבטטו בבית אלא עשו מעשה ושינו את העולם. קותי, מתברר, לא נזהר והמשיך לטפח זוגיות עם יוסף בזמן שעם ישראל בהה בהלם בהתבוללות. אי אפשר לדמיין מה עבר על בנצי גופשטיין עדין הנפש ועל שאר חברי ארגון להב"ה.

למען האמת, לא ברור מה מצבה של יוסף כיום. היו בזמנו דיווחים על גיור אבל אף אחד לא ממש התעניין ביאנה. כלומר, חוץ מגדודי המטקבקים בתשלום. האם יאנה השלימה את תהליך הגיור? ואם כן, מה לציון ברוך יש להגיד על זה? ואיזה מוסלמי קורא לבת שלו יאנה בכלל?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גוועלד! צילום: ראובן שניידר/מערכת וואלה!, צילום מסך

פיראס חורי

11 שנים עברו מאז ששגיב הרג את הדגים בבית "פרויקט Y" אבל השערוריה האמיתית הגדולה של העונה הראשונה באמת של "האח הגדול" היתה כמובן זכייתו של פיראס חורי. כולם הימרו על צ'ינו (וואו, איזה בלאסט פרום דה פאסט) היו אפילו כמה אנשים נועזים שהלכו על קמילה פאליי שלגמרי מעניין מה היא עושה בימינו. אבל בסוף פיראס לקח את המקום הראשון וקיבל חוזה להנחיית תכנית טלוויזיה פלוס תפקיד בסרט "עץ לימון" של ערן ריקליס. כמובן שבגלל שהוא ערבי הוא לא הנחה שום דבר והסצנה שלו בסרט נחתכה בעריכה אבל היי, אם הוא היה גר בסוריה בטח היה לו קשה יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום: מערכת וואלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מרים טוקאן

המתמודדת וקול הזמיר. שיכול לגרום לכם לרצות לדחוף קיסם לאוזן. טוב, על טעם וריח אפשר רק להתווכח אבל חייבים לתת שאפו גדול לאשכיה של מרים טוקאן ולהפקת "כוכב נולד 5" שבחרו לטבוח, שבוע אחרי שבוע, בכל השירים הישראליים עליהם גדלנו. "הכניסי תחת כנפך", "העץ השדה", "הדרך אל הכפר", יו ניים איט.

אם לא הספיקה לנו ההשתלטות הים-תיכונית על הפלייליסט, הגיעה טוקאן ונעצה יתד ענקית בעדת אשכנז. זהו, אין יותר נכסי צאן ברזל. רק צדי צרפתי רמז כי המבטא של טוקאן מעט מוזר. וכולנו יודעים איפה צדי צרפתי היום. סתם, אנחנו לא.

רוז פוסטאנס

לכאורה, סיפור על תרומתה החיובית של הגלובליזציה. בפועל, אי אפשר להתעלם מחוצפתה של פוסטאנס שהגיעה לישראל על תקן מחליפת חיתולים אנושית, זכתה בתכנית ריאליטי והפכה להיות זמרת בשכר מינימום. בגלל תכנית ריאליטי מיינד יו. אף אחד לא אומר שלרוז אין יכולות ווקאליות או וואטאבר אבל משהו כאן מסריח. בואו נודה בזה, פרט לביצוע אחד או שניים, רוב הביצועים של רוז נשמעו אותו הדבר. בערך כמו הבישולים של סרנדה מ"מאסטר שף". לא, לא היה כאן רפרור לשנאת זרים, תנוחו.

ובכל זאת, רוז פוסטאנס ניצחה בגמר "אקס פקטור" (אין לכם מושג כמה הייתי קרוב לכתוב "דה וויס". מי בכלל זוכר מה ההבדל בין התכניות בימינו) וזכתה בגרין קארד. זה עדיין לא הופך אותה ליהודיה כשרה. או למישהי שלא תיראה כמו עובדת זרה ברחוב בכל פעם שתצאו מהבית. כן, זה היה רפרור לשנאת זרים.

נוף עתאמנה איסמעיל

השם של נוף יכול להטעות. סתם, הוא לא. נוף היא אולי האובייקט הכי עצוב באייטם הזה. כלומר, אם לא מביטים עליה מבעד לזכוכית מגדלת של אינטגרציה ישראלית. בעדינות ובעידון, נוף הביאה את המטבח הערבי לישראל ובחרה לוותר, בכפייה, על חלק ממאפייניה הערביים. למען השם, יש לה מבטא מושלם. ככה אנחנו אוהבים את הערבים שלנו. לאומיים, רגועים ויודעים לתפעל מג'ימיקס. זוז הצידה שלמה ארצי, נוף עתאמנה איסמעיל היא הישראלית החדשה.

כאילו, בתנאי שהיא לא שונאת יהודים בזמן שהיא מבשלת מקלובה. רגע, ערבים לא מבשלים מקלובה, נכון?

נוף מאסטר שף. צילום מסך
הוא חייל, אל תבכי ילדה. צילום מסך/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully